וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו הברזילאי חשף: "ברצלונה לא העריכה אותי ולא רצתה שאמשיך"

חלוץ העבר האגדי מסביר מדוע נמכר לאינטר אחרי עונה אחת נהדרת: "סיכמתי כבר על הארכת חוזה, אבל הם אמרו לי שלא אוכל להמשיך"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: השחקנים הבולטים שמסיימים חוזה בקיץ

רונאלדו הברזילאי נחשב עדיין לדעת רבים כחלוץ 9 הכי גדול בכל הזמנים. הוא זכור בעיקר בתקופה הנוצצת שלו יחד עם זידאן בריאל מדריד ומזוהה עם אינטר, אבל את העונה אולי הכי גדולה שלו הוא עשה עם ברצלונה, במדיה הוא כבש לא פחות מ-34 ב-37 משחקים וזכה עמה בגביע המחזיקות. כזכור, הברזילאי שיחק רק עונה אחת בבארסה ועזב לאינטר בקיץ 97 תמורת סכום שיא דאז של 28 מיליון יורו ונשאלת השאלה מדוע הוא לא נשאר בקאמפ נואו?

רונאלדו במדי ברצלונה. GettyImages
הפספוס הגדול של ברצלונה? רונאלדו/GettyImages

"חתמתי כבר על הארכת חוזה בברצלונה בסוף העונה ואז הצטרפתי לנבחרת ברזיל", סיפר רונאלדו שכיום משמש כבעלים של ריאל ויאדוליד, "חמישה ימים לאחר מכן הם התקשרו אליי ואמרו לי שאני לא יכול להמשיך במועדון. אני רציתי להישאר, זה לא היה בידיים שלי".

רונאלדו הוסיף: "המועדון לא העריך אותי כמו שאני חשבתי שהוא צריך, אני הייתי שמח להישאר, אבל זה לא היה תלוי בי".

רונאלדו עבר כאמור לאינטר וכבש 49 שערים ב-68 משחקים באיטליה, לפני שעבר לריאל מדריד היריבה הגדולה של הקטלאנים. "שיחקתי עם רוברטו קרלוס בברזיל והוא שכנע אותי לבוא לריאל מדריד", חשף הברזילאי, "הגעתי למדריד וזה היה אפילו טוב יותר ממה שקרלוס תיאר. זה מועדון ענק עם לחץ גדול. שיחקו שם השחקנים הכי טובים בעולם, שמחתי לגלות שזה היה מועדון כל כך ענק ושאני יכול לעזור לו להיות אפילו גדול יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully