וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע טורקי: אנאדולו אפס הודחה במפתיע ברבע הגמר על ידי דרושאפקה

מוליכת היורוליג ספגה 81:71 מפתיע והודחה כבר בשלב רבע הגמר. אקס עירוני נס ציונה, גארי בראון רמירז (22) הצטיין. דיווח: ננו גינזבורג הוזכר כמועמד לאימון זניט

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור החולף

הפתעה גדולה נרשמה הערב (שלישי) במסגרת רבע גמר הגביע הטורקי כשמוליכת היורוליג אנאדולו אפס הודחה לאחר הפסד 81:71 בחוץ מול דרושאפקה. הקבוצה של ארגין עתמאן עלתה בהרכב חסר מאוד כשואסילי מיציץ' כלל לא התלבש למשחק ושיין לארקין שיחק 19 דקות וסיים עם שש נקודות בלבד.

האלופה הטורקית פתחה רע מאוד את המשחק ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע הראשון אשר במהלכו קלעה 14 נקודות בלבד. אנאדולו התאוששה ברבע השני וירדה להפסקת המחצית ביתרון נקודה, אך נראתה רע מאוד ברבע השלישי במהלכו שוב נקלעה לפיגור. האורחת איבדה בהמשך את מאמנה שהורחק לאחר שהשתולל על הקווים ונכנעה למשחק מצויין של אקס נס ציונה גארי בראון רמירז שהוליך את קלעי דרושאפקה עם 22 נקודות להן הוסיף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

ארגין עתמאן, מאמן אנדולו אפס. GettyImages
הורחק וקבוצתו ספגה הדחה מפתיעה מהגביע הטורקי. ארגין עתמאן/GettyImages

* על פי הדיווחים זניט סנט פטרסבורג צפויה לפטר את מאמנה ז'ואן פלאסה ולמנות במקומו מאמן קטלאני אחר - צ'אבי פסקוול שאימן עד לפני קצת יותר משנה את פנאתינייקוס לפני שפוטר בדצמבר 2018. שם נוסף שעלה כמועמד לרשת את פלאסה הוא מאמן נבחרת צ'כיה רונן גינזבורג, שהוביל את נבחרתו בקיץ האחרון להישג השיא שלה לאחר שסיימה במקום השישי באליפות העולם שנערכה בסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully