וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלינסמן התפטר מהרטה ברלין, ושוב הפתיע את קבוצתו

על אף ששיפר את מצבה של קבוצתו, קלינסמן התפטר אחרי עשרה שבועות בלבד ורמז: לא האמינו ובטחו בי. המנהל המקצועי, שגילה אחרון את הבשורה, מודה: לא מבין מאיפה זה בא

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

יורגן קלינסמן התפטר היום (שלישי) מאימון הרטה ברלין, עשרה שבועות בלבד אחרי שמונה לתפקיד, כשהוא מתלונן על חוסר אמון ותמיכה מהמועדון. קלינסמן, שזכה עם גרמניה במונדיאל 1990, החליף את אנטה קוביץ' בסוף חודש נובמבר, אבל על אף השיפור ביכולת וההתרחקות מהקו האדום - הקבוצה רשמה רק ניצחון בחמשת המשחקים האחרונים ועדיין בתחתית הבונדסליגה, על אף שהשקיעה כמעט 80 מיליון יורו בחלון ההעברות בחורף.

זו הקדנציה השנייה הלא מוצלחת של יורגן קלינסמן בבונדסליגה - אחרי שגם אימן פחות משנה את באיירן מינכן לפני 12 שנה. "היינו על מסלול טוב, ולמרות המשחקים השים התרחקנו שש נקודות מהקו האדום", כתב קלינסמן, "אני בטוח לחלוטין שהרטה תמשיך לטפס. אבל כדי שהמשימה תושלם, אני זקוק לאמון מלא מכל המעורבים. במאבק ההישרדות - אחדות, אחווה וריכוז הם המפתח. אם זה לא מובטח, אני לא יכול למצות את מלוא הפוטנציאל שלי כמאמן ולעמוד בציפיות שלי".

יורגן קלינסמן מאמן הרטה ברלין. GettyImages
שוב נפרד. קלינסמן/GettyImages

קלינסמן, שאימן את נבחרת ארה"ב בין השנים 2011 ל-2016, הגיע בניסיון לשנות את גורלנ של הרטה ולהעלות אותה לצמרת, על רקע ההשקעה הגדולה של הבעלים לארס ווינדהורסט. "הופתענו מההחלטה", אמר המנהל המקצועי של הרטה, מיכאל פריץ, "במיוחד כי לא היו סימנים במהלך החורף האינטנסיבי שבו קיבלנו ביחד החלטות בשיתוף פעולה".

עוזרו של קלינסמן, אלכסנדר נורי, ימלא את מקומו. בגרמניה טוענים שקלינסמן הודיע על ההחלטה שלו קודם לעזוריו בצוות המקצועי, אחר כך לשחקנים, ורק אחר כך למנהל המקצועי פריץ, לפני שהוציא את ההודעה הפומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully