וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מבקשת להשיק "יציעי עמידה בטוחים" באולד טראפורד

ההנהלה מקדמת את את הרעיון להביא לאצטדיון הביתי את מעקות הבטיחות שמאפשרים עמידה בטוחה. וגם: אד וודוורד רומז על עוד מסע רכש בקיץ הקרוב

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

מנצ'סטר יונייטד מקווה להציג באצטדיונה הביתי אולד טראפורד "יציעי עמידה בטוחים", ומקדמת את הרעיון כדי להוציא אותו לפועל בהקדם. ההנהלה כבר פנתה לגורמים המוסמכים על מנת להביא ליציע הצפון מזרחי את מעקות הבטיחות ל-1,500 צופים עוד לפני סוף העונה הנוכחית.

כידוע, אחרי אסון הילסבורו ב-1989 ובעקבות דו"ח טיילור נאסרו יציעי עמידה בליגות הבכירות בכדורגל האנגלי מחשש לצפיפות ולסכנה לצופים. עם זאת, על פי מחקר שנעשה לאחרונה, מעקות הבטיחות, שלא באים במקום המושבים אלא בנוסף, ומאפשרים לצופים לעמוד ולהישען עליהם - ישמרו על ביטחון האוהדים, ויסייעו ביציעים שבהם נהוג לעמוד גם ככה ברוב המשחק. המעקות נמצאים כבר באצטדיון של טוטנהאם, למשל, ועל פי בדיקה, "הם מפחיתים את הסכנה לקריסת קהל".

יציע עמידה באצטדיון של טוטנהאם. GettyImages
נראה לא רע. יציעי העמידה באצטדיון של טוטנהאם/GettyImages

עוד ביונייטד: יושב ראש הקבוצה אד וודוורד, שנמצא בלב הביקורת של האוהדים על הכישלונות המקצועיים של המועדון, רומז שהקבוצה תשקיע סכום נכבד ברכש בקיץ הקרוב. וודוורד, שרק לאחרונה הושלכו לעבר הבית שלו אבוקות על ידי אוהדים רעולי פנים, כתב לאוהדים ש"ההחתמה של ברונו פרננדש וחזרתם של כמה שחקני מפתח מפציעות יתנו דחיפה לאולה גונאר סולשיאר לקראת המשך העונה.

"אנחנו ממשיכים להתחרות בגביע ובליגה האירופית, וגם על המקום לליגת האלופות, כך שיש עוד הרבה על מה לשחק. עם זאת, המועדון וההנהלה בהחלט יודעים שאנחנו עדיין לא במקום שבו אנחנו רוצים להיות. בניסיון לבנות מחדש את הקבוצה, הקיץ הקרוב יהיה הזדמנות חשובה עבורנו. השקענו מעל 200 מיליון ליש"ט מאז שאולה מונה, והמטרה שלנו היא להמשיך לגייס שחקנים איכותיים. ברונו פרננדש והשחקנים שהבאנו בקיץ האחרון הם ההוכחה שהתהליך שלנו הוא הנכון".

עוד בוואלה!

באיירן מינכן תנסה לרכוש את רוברטו פירמינו. המחיר: כ-75 מיליון ליש"ט

לכתבה המלאה
אד וודוורד מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד (מימין) עם דייויד גיל, אלכס פרגוסון. רויטרס
להחזיר עטרה ליושנה. וודוורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully