וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של כוכב ניוקאסל לשעבר חשפה: "כדורגלנים מחזיקים יותר זמן במיטה"

13.2.2020 / 8:23

אלחנדרה מאגלייטי, 34, זוגתו לשעבר של חונאס גוטיירס, סיפקה ראיון חושפני בארגנטינה והפתיעה בחשיפת פרטים אינטימיים שלהם וגם סיפורים על צעצועי מין ופאדיחה בטיסה

Alejandra Maglietti calentó Instagram con un video

חונאס גוטיירס כדורגלנה של ניוקאסל לשעבר, עלה לכותרות ב-2014 אחרי שחשף כי חלה בסרטן האשכים ונאלץ להתמודד עם המחלה הקשה. אלא שלאחרונה שמו של הארגנטינאי שוב הוזכר, הפעם בנסיבות קצת יותר קלילות וטובות. אלחנדרה מאגלייטי, 34, זוגתו לשעבר, סיפקה ראיון חושפני לתכנית טלוויזיה בארגנטינה, שם היא סיפקה פרטים עסיסיים מחיי המיטה שלהם וכן עם אקסים נוספים שלה.

אלחנדרה וחונאס נפרדו ב-2019, אך היא ליוותה אותו והיתה לצידו בתקופה הקשה שבה הוא נאבק עם המחלה הארורה. כשנשאלה על חיי האהבה שלהם, אלחנדרה עשתה את ההשוואה בין כדורגלנים לבין פילוסופים, משום שהיו לה אקסים משני התחומים הללו.

חונאס גוטיירס וחברתו אלחנדרה מוגילטי. alemaglietti, אתר רשמי
החזיק הרבה זמן במיטה.. חונאס וזוגתו/אתר רשמי, alemaglietti

מאגלייטי חשפה שיחסי המין עם כוכבי ספורט נמשכים הרבה יותר זמן, אבל זה קורה בתדירות הרבה יותר נמוכה מאשר עם "הפילוסופים". היא גם חשפה פרטים אינטימיים נוספים מחיי המין שלה - כולל את זה שהיא מטיילת בעולם עם צעצועי מין. "הפילוסופים מחזיקים פחות זמן במיטה, אבל הם עושים את זה יותר מאשר הכדורגלנים", היא אמרה והוסיפה: "הפילוסוף תמיד מדבר איתי באמצע הסקס על ניטשה (פילוסוף גרמני). הוא ממש אוהב אותו".

עוד בוואלה!

דוגמנית העל חושפת: קבוצת ספורט שלמה התחילה איתי באינסטגרם

לכתבה המלאה
חונאס גוטיירס, ניוקאסל. רויטרס
חונאס בימים היפים בניוקאסל/רויטרס

אלחנדרה, שנחשבת לכוכבת ריאליטי גדולה בארצה, לא יוצאת כרגע עם אף אחד וחשפה גם כיצד היא מממשת את המיניות שלה בלי בן זוג. "אני אוהבת לענג את עצמי. אני חיה לבד והחיים שלי מאוד נוחים. יש לי הרבה צעצועי מין במלתחה שלי. אני לא צריכה להחביא כלום כשאני גרה לבד. אני משתמשת בהם די הרבה".

מאגלייטי גם שיתפה רגע די מביך שקרה לה כאשר היא לקחה איתה לטיסה צעצועי מין שאותם היא שמה במזוודה האישית: "לקחתי איתי צעצועי מין ואנשי האבטחה ביקשו שאפתח את התיק שלי וראו את זה. אישה שעובדת בצוות המטוס אמרה לבן הזוג שלה 'ראית מה יש לה במזוודה'?. ואני עניתי, כן, אז מה?".

חונאס עצמו סיפר על היחסים בין השניים ואמר: "היא ליוותה אותי בזמנים הקשים. אני מאחל לה את כל הטוב שבעולם, תמיד אזכור אותה כאהבה של חיי".

אלחנדרה במיטבה

View this post on Instagram

#gymtime? con #look @airfreesport

A post shared by Alejandra Maglietti (@alemaglietti) on

צפו בראיון החושפני עמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully