וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דניאל מוסינדי כבש שערי בכורה בבונדסליגה הגרמנית

אחרי חן פומרנץ, אבישי סמולר ויונתן דיין, המקשר בן ה-19 של נבחרת ישראל הבקיע פעמיים במדי ארלנגן שהפסידה לקיל: "רגע שלא אשכח בחיים"

דניאל מוסינדי שחקן נבחרת ישראל בכדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
שערים ראשונים מני רבים, בתקווה. דניאל מוסינדי/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

דניאל מוסינדי, המקשר בן ה-19 של נבחרת ישראל, רשם הערב (ראשון) נקודת ציון מרגשת בקריירה, כשהבקיע שני שערים בכורה בבונדסליגה הבכירה. מוסינדי עשה את זה בדקות 41 ו-47 במדי ארלנגן שהתארחה בספארקאסן ארנה שבקיל, לעיני 10,285 צופים, והפסידה 25:19. מוסינדי, שהצטרף בקיץ לארלנגן ושיחק תחילה בקבוצה עד גיל 23, התגבר במהלך העונה על פציעה והיה שותף להובלתה של נבחרת ישראל לשלב השני במוקדמות אליפות העולם.

מוסינדי הצטרף הערב ככובש בליגה הטובה בעולם לחן פומרנץ, אבישי סמולר ויונתן דיין (ואגב פומרנץ כבש את שעריו הראשונים, במדי וצלאר ב-2009, גם כן מול קיל - במשחק גביע). מוסינדי אמר: "תחושה שקשה לתאר במילים, ובכלל האווירה והאנרגיות שהיו בארנה מדהימות, וכמובן לשחק נגד אגדות כדוריד כמו דובניאק ו-וינצ'ק. זה רגע שאני לא אשכח בחיים".

אמש, יואב למברוזו, מרכז נבחרת ישראל, אף הוא בן 19, כבש 5 שערים, מסר 6 אסיסטים וסיפק שתי חטיפות בניצחון קבוצתו אייזנאך מול דורמאגן בליגת המשנה בגרמניה - 24:28. מלבד האתגר שצפוי לשניים שהשתלבו נהדר בנבחרת הבוגרת, בחודש אפריל מול לטביה במוקדמות אליפות העולם, הם יובילו את נבחרת העתודה של ישראל בקיץ הקרוב באליפות אירופה עד גיל 20, יחד עם ליגיונר נוסף שמשחק בגרמניה, יונתן דיין מגומרסבאך, המשתייך אף הוא לשתי הנבחרות.

הערב נערך משחק נוסף במסגרת המחזור ה-15 בליגת ווינר, בין בני הרצליה לבין מכבי דימונה. הרצליה ניצחה 31:40, ועלתה למקום ה-10, כשהיא פתחה פער של 9 נקודות על פני דימונה שבמקום האחרון וללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully