וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייאמבלה: "מודה לאלוהים שאני כאן". בן שמעון: "תוצאה משקפת"

החלוץ חגג את שער הבכורה בבני יהודה, אלישע לוי: "נעשה הכול כדי להגיע לפלייאוף העליון". שלומי אזולאי: "לא חושב שיש שבירה מנטאלית"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: נועה לוי

בני יהודה אוהבת לשחק בחוץ. הקבוצה של אלישע לוי השיגה הערב (ראשון) ניצחון חוץ רביעי ברציפות כשגברה 0:1 על מ.ס. אשדוד ושמרה על סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון. מילאלי מייאמבלה כבש את שער הניצחון בדקה ה-24 והנחיל לאשדוד הפסד שחיסל את סיכוייה להשתחל לפלייאוף.

אלישע לוי מאמן בני יהודה. לירון מולדובן
ניצחון שישי רצוף על בן שמעון. אלישע לוי/לירון מולדובן

מאמן בני יהודה אלישע לוי אמר בסיום: "היום שיחקנו טוב מאוד, במיוחד במחצית הראשונה. הצלחנו להחזיק את אשדוד, שהיא קבוצת התקפה יוצאת מן הכלל, בלי מצבים. יצאנו למעברים מהירים והגענו למצבים. במחצית השנייה התגוננו כמו שצריך והיה קשה לצאת. זה היה משחק חובה בשבילנו ואני שמח שהשחקנים עמדו בזה. אנחנו עם הפנים קדימה כבר עכשיו. אנחנו צריכים לנסות עד הרגע האחרון להגיע אל הפלייאוף העליון, יש דברים שלא תלויים בנו, אבל אנחנו נעשה הכול. אנחנו משחקים כדורגל טוב וחושבים רק ממשחק למשחק.

על הכובש: "זה סוג השחקנים שבני יהודה צריכה, שחקן צעיר. הוא הוכיח שהוא שחקן טוב ויש לו הרבה מה לשפר. היה לנו חוסר מזל גדול מאוד, הבאנו קשר ששבר את הרגל, היה לנו עוד אחד שסגר ולא עבר את הבדיקה וגם ירד, גם שלושת המועמדים האחרים ירדו מסיבה זו או אחרת. הסגל שלנו מוכיח שיש עם מי ללכת, השחקנים באים ונותנים פייט ואני מקווה שלא יהיו לנו יותר מדי פציעות, שגדיר יחזור ושנמשיך לקחת נקודות".

מייאמבלה כובש השער אמר בסיום: "אני מודה לאלוהים ואני אסיר תודה להיות כאן ולהיות חלק מהמועדון הנפלא הזה, עם מאמן מצוין וקבוצה טובה מאוד. אני נהנה מכל רגע פה ומקווה שנמשיך בצורה הזו. אני צריך שאלישע לוי יעזור לי והקבוצה תעזור לי, אנחנו צריכים להישאר מאוחדים. אני שמח להיות כאן ומקבל הרבה ביטחון מיום ליום. זו ליגה אגרסיבית פה, המשחק מהיר והשחקנים איכותיים, אני נהנה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 0:1 בחוץ את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
משחק שלישי לקבוצתו בלי שער. בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר: "כשמפסידים התוצאה משקפת, מה זה משנה? נמשיך לחפש לשחק התקפי, אבל נצטרך לעשות את זה יותר חכם. אנחנו מחמיצים, אבל אנחנו מגיעים למצבים. ברגע שיש לך אחוזים נמוכים בכיבוש, אז צריך להגיע ליותר מצבים. היה כאן משחק די מוזר. ספגנו שער ואז רדפנו אחרי המשחק. היינו צריכים להיות קצת יותר חכמים, זה חסר לנו. אני עדיין מאמין שיש לנו קבוצה יוצאת מן הכלל שצריך למצוא לה את האיזון. במחצית הראשונה שיחקנו פחות טוב, בשנייה הרבה יותר טוב. אני רוצה לשחק התקפי ולא הגנתי, אבל הרבה יותר בחוכמה. המסירות שלנו קדימה היו לא מדויקות".

על הבכורה של ג'ימי מרין אמר המאמן: "הוא רק הגיע לפני שלושה ימים, ניתן לו זמן להתאקלם. אני מאמין בו, הוא צעיר ומוכשר. אפשר להעביר הרבה ביקורת על החבר'ה האלה, אבל הם רצו מאוד. קל לקדם שחקנים שרוצים ולא מדויקים. החבר'ה שלנו חרוצים ורוצים להשתפר. לא נגיע העונה לפלייאוף העליון אבל בסוף תהיה פה קבוצה יוצאת מן הכלל".

שלומי אזולאי: "רצינו מאוד לנצח והאמנו שנוכל לנצח ולהגיע במומנטום להמשך העונה. התחלנו טוב עד השער. היה ברור שהם יילכו אחורה אחרי השער. ניסינו, אבל לא הגענו למספיק מצבים. חבל מאוד, אבל יש לנו משחק סופר חשוב מול הפועל כפר סבא עכשיו. לא מסכים שיש שבירה מנטאלית אחרי שאנחנו סופגים כי חזרנו הרבה פעמים מפיגור, יש לנו אופי טוב. זה פספוס שלנו, לא היינו מספיק טובים היום ונצטרך להשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully