וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון הפתיעה את אום אל פאחם, כפר קאסם לוהטת, מסאי דגו הפסיד בבכורה

המדורגת לפני אחרונה הביסה 0:3 בחוץ את הקבוצה של שוהם, בעוד המדורגת חמישית גברה 0:2 על בני לוד שנעצרה. הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 בעכו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות לניצחונה של הפועל חדרה על הפועל כפר סבא

המחזור ה-23 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם הפתעה גדולה בדמות ניצחון החוץ המשכנע של הפועל אשקלון הלפני אחרונה - 0:3 על הפועל אום אל פאחם. החזרה של מסאי דגו להפועל פתח תקוה הסתיימה בהפסד 2:1 בעכו, ומ.ס. כפר קאסם המשיכה בריצה שלה ועצרה את זו של בני לוד עם 0:2.

* הפועל קטמון: סוהיל ארמלי, שנפצע בהפסד לרמת השרון ביום שישי, סובל משבר בעצם הבריח ובימים הקרובים יוחלט האם יש צורך בניתוח. בכל מקרה, הקשר שהגיע בחלון ההעברות האחרון סיים את העונה.

שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום מול שחקן מכבי נתניה עדן שרם. קובי אליהו
האריך את הרצף של כפר קאסם. עדן שרם/קובי אליהו

מ.ס. כפר קאסם - בני לוד 0:2

רצף ארבעת הניצחונות על האפס של בני לוד הגיע לסיומו במשחק החוץ שנערך באצטדיון הביתי בלוד, וכעת למ.ס. כפר קאסם יש רצף זהה. לוד רצתה לפתוח פער של ארבע נקודות מהמקום ה-14 המוליך למבחנים, אבל הקבוצה של תומר קשטן הייתה טובה יותר ואחרי ששער של אחמד דראושה נפסל בגלל נבדל קטן, היה זה עדן שרם שעבר בקלות את עומר משאללה ובעט בין רגליו של רז רחמים אל הרשת בדקה ה-24. שער בכורה לחלוץ שהגיע מנס ציונה ושער ראשון שסופג רחמים מאז המעבר ללוד, אחרי 420 דקות נקיות. בן בן יאיר היה קרוב לשוויון עם כדור למשקוף והחוצה בדקה ה-39, ודקה לאחר מכן קופחה האורחת כשעבירה ברורה של השוער צליל חתוכה על מוראד אבו ענזה לא הובילה לפנדל. כפר קאסם השיגה את השני כששרם השלים צמד (50) בעזרת בישול נפלא של הקפטן סאמח מרעב עם הפאלש והיא שוב במקום החמישי, מרחק תשע נקודות מהמקום השני.

טאדאס קיאנסקאס, הפועל אום אל פאחם, חוגג. דני מרון
אום אל פאחם קרסה. טאדאס קיאנסקאס/דני מרון

הפועל אום אל פאחם - הפועל אשקלון 3:0

המהפכה שעברה השישית בטבלה במהלך חלון ההעברות לא עשתה לה כל כך טוב, מסתבר, והיא הפסידה אחרי שני ניצחונות. זה קרה דווקא מול המדורגת לפני אחרונה, שהביאה גם היא שישה שחקנים ביום האחרון של החלון ואחד מהם, דור מוסקוביץ', גם מצא את הרשת בדקה ה-31. ז'וליו סזאר הברזילאי הכפיל בדקה ה-69 עם טיל לחיבורים ובישל בדקת הסיום למחליף דניאל קוניצקי שחתם בהופעת הבכורה שלו. הפועל אשקלון עצרה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון וצימקה את הפער מהמקום ה-14 לשבע נקודות.

ידין לוגסי שחקן עירוני קרית שמונה מעל גיא חיימוב שוער מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
שער בבכורה במדי עכו. ידין לוגסי/סוכנות ג'יני

הפועל עכו - הפועל פתח תקוה 1:2

גם החזרה של מסאי דגו לא בישרה על שינוי בהפועל פתח תקוה, שהפסידה בפעם השלישית ברציפות וצריכה להביט בדאגה למטה, כשהיא רק שש נקודות מעל המקום המוליך למבחנים. הפועל עכו, שלא ניצחה בששת המחזורים הקודמים, ממשיכה להסתמך על הבית שלה, בו צברה 22 מ-26 הנקודות שלה העונה. ידין לוגסי, שהגיע בשבוע שעבר בהשאלה מעירוני קרית שמונה, כבש בבכורה בדקה ה-30 אחרי דהירה של ירין שרעבי ובישול של והיב חביבאללה, ששוב מצא את הרשת מול האקסית הפועל פתח תקוה עם שער מריבאונד בדקה ה-60. המלאבסים רק צימקו בדקה ה-90 מרגלי המחליף אלמוג אוחיון שכבש במשחקו הראשון, באדיבותו של אופק אנטמן ששמט לשערו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully