וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה מרוצים אך מודים: הדרך לפלייאוף העליון עוד רחוקה

9.2.2020 / 7:35

במועדון יודעים כי יצטרכו להוציא 6 מ-6 מול הפועל חיפה וקרית שמונה, משום שבמחזור הסיום יפגשו את מכבי תל אביב. מחמאות לבצ'יראי, עזרא והויבאך

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על אמאדו סוקונה, הגניבה של הפועל כפר סבא

אחרי הניצחון החשוב על הפועל רעננה, במכבי נתניה מאמינים שעדיין אפשר להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה ממוקמת כעת שמינית ויש לה בשבת מפגש ישיר מול הפועל חיפה שנאבקת אף היא על כרטיס לשישייה הראשונה. "אנחנו חייבים לעשות 6 מ-6 מול הפועל חיפה וקרית שמונה כדי שיהיה לנו סיכוי למקום השישי, כי במחזור הנועל של הליגה הסדירה יהיה לנו מפגש מול מכבי תל אביב", אמרו אמש במועדון. "אם אנחנו רוצים לחלום על פלייאוף עליון אחרי העונה הזו, חייבים לנצח את הפועל חיפה בשבת הקרובה ואחרי זה את קרית שמונה בחוץ".

בקבוצה מעודדים מהמחצית השנייה אמש (שבת) ובעיקר מהכניסה של פאטוס בצ'יראי כמחליף עם השער הנהדר שכבש. גם חן עזרא השתלב היטב ובמועדון משוכנעים שייהנו מהתרומה שלו עוד הרבה יותר. במכבי נתניה גם ציינו לטובה את הבלם טים הויבאך שמעבר ליכולתו בהגנה, הפך גם לפנדליסט של הקבוצה ועושה זאת בהצלחה.

הבעלים אייל סגל חזר בסוף השבוע מחופשת הסקי שלו ואתמול הגיע לאיצטדיון המושבה, שם שמע אוהדים רבים שמבקשים ממנו להישאר ולחזור בו מההודעה על רצונו לסיים את דרכו במועדון.

טים הויבאך, מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
לא רק הגנה. הויבאך/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully