וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: חזיזה צפוי לפתוח, "אסור לבעוט בדלי בפעם השלישית"

9.2.2020 / 16:40

האוהדים הירוקים ממשיכים להסתער על הכרטיסים ובחיפה לא רוצים לפספס עוד הזדמנות לצמצם את הפער ממכבי תל אביב. איינבינדר יחסר למארחת, עטר וממן יערכו בכורה (ב', 20:15, ספורט 5)

מחזור 23הסתיים10/02/2020
בית"ר ירושלים
  • עטר (26, פנדל)
  • פלומן (90)
0
    מכבי חיפה
    אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

    בווידאו: אימון הבכורה של אלירן עטר במדי בית"ר ירושלים

    מכבי חיפה

    אחרי שני הפסדים רצופים, בית"ר ירושלים תארח מחר את מכבי חיפה (שני, 20:15, ספורט 5) למשחק שינעל את המחזור ה-23 בליגת העל. הקבוצה מהבירה תציג את אלירן עטר וחנן ממן שהצטרפו בשבוע שעבר ותנסה להשיג נקמה ספורטיבית בירוקים, שניצחו 1:3 בסיבוב הראשון. בעוד עטר וממן יהיו בסגל ועשויים לפתוח, דן איינבינדר ייעדר בגלל פציעה, כשבמועדון חוששים כי מדובר בנזק לרצועה הצולבת האחורית שיגרור היעדרות ממושכת. מקס גרצ'קין תורגל בעמדת המגן השמאלי וצפוי לפתוח על חשבון אורי מגבו, כשאנטואן קונטה יתופקד כבלם לצד דיוגו ורדאסקה.

    מקס גרצ'קין שחקן בית"ר ירושלים. סוכנות ג'יני
    יחזור להרכב. מקס גרצ'קין/סוכנות ג'יני

    מכבי חיפה

    אוהדי מכבי חיפה רכשו מעל 5,500 כרטיסים למשחק מחר (שני, 20:15, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים, כאשר המכירה עדיין בעיצומה. הירושלמים העניקו תחילה 5,000 כרטיסים, אך לאור הביקוש הוסיפו 1,000 כרטיסים נוספים. אם עד שעות הערב יימכרו כל הכרטיסים, ייתכן שבבית"ר יפתחו יציע נוסף לאוהדי חיפה, מה שאומר שמעל 6,000 אוהדי ירוקים יגיעו למשחק. אוהדי חיפה קיבלו חיזוק, כמו גם שחקני ואנשי הקבוצה שיצאו כבר היום למלון בירושלים, בדמות התיקו של היריבה העירונית הפועל חיפה עם היריבה למאבק האליפות מכבי תל אביב. "פעמיים בעטנו בדלי השנה, אסור שתהיה פעם שלישית", אמר שחקן בקבוצה. "כולנו מבינים את המשמעות של הורדת הפער לשלוש נקודות".

    בצד המקצועי עושה רושם שדולב חזיזה יפתח בהרכב. מרקו בלבול תרגל כמה אופציות, אך ההערכה היא שהקשר יחזור ל-11 וכך נותרה התלבטות בין מקסים פלקושצ'נקו שהצטיין ב-0:5 על הפועל תל אביב במחזור הקודם, לבין יובל אשכנזי. מלך השערים ניקיטה רוקאביצה ימשיך בחוד.

    שחקן מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו. טל לוי
    יקבל שוב את הקרדיט? מקסים פלקושצ'נקו/טל לוי

    טריוויה

    * 116 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (114 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 46 ניצחונות למכבי חיפה, 41 לבית"ר ירושלים ו-29 תוצאות תיקו.

    * בשלושת הביקורים הקודמים שלה בטדי, מכבי חיפה הפסידה פעמיים והוציאה תיקו אחד. הניצחון האחרון היה 0:1 משער של גילי ורמוט במרץ 2017.

    * בית"ר ירושלים מגיעה אחרי שני הפסדים. רצף ארוך יותר לא היה לה מאז ארבעת ההפסדים באפריל-מאי 2016, בפלייאוף העליון, כשאותו רצף החל עם הפסד 1:0 בחוץ למכבי חיפה של רוני לוי, אלירן עטר ויוסי בניון.

    * בית"ר ספגה 13 שערים בששת ההפסדים שלה, לעומת תשעה שערים בלבד ב-16 המשחקים האחרים (12 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

    * זה מפגש בין שתי הקבוצות עם הכי הרבה כובשים העונה: 13 שחקנים שונים התחלקו בשערים של כל אחת מהן. הבאות בתור הן מכבי והפועל תל אביב עם 12 כובשים כל אחת.

    * למכבי חיפה יש 17 שערים ברבע השעה האחרונה של המשחקים (יותר מכל קבוצה אחרת) לעומת שלושה בלבד של בית"ר ירושלים (הכי מעט, לצד הפועל רעננה וסקציה נס ציונה).

    עוד בוואלה!

    מרקו בלבול: "השנה אנחנו נוסעים למשחקי חוץ ומרגישים בבית"

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    שופט: רועי ריינשרייבר
    אצטדיון: טדי
    קהל: 19000

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully