וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "השנה אנחנו נוסעים למשחקי חוץ ומרגישים בבית"

9.2.2020 / 15:01

אלפים ילוו את מכבי חיפה למשחק החוץ בטדי (ב', 20:15, ספורט 5). המאמן: "בית"ר איכותית, נהיה חייבים להיות ממוקדים"

עריכת וידאו: ניר חן, צילום וידאו: לילך וייס

למעלה מ-5,000 אוהדים צפויים ללוות את מכבי חיפה למשחק החוץ מחר נגד בית"ר ירושלים בטדי (שני, 20:15, ספורט 5). במועדון הירוק יש התרגשות רבה לקראת המשחק, בעיקר אחרי איבוד הנקודות של מכבי תל אביב אתמול, והאפשרות לצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות.

המאמן מרקו בלבול ערך היום מסיבת עיתונאים ואמר: "אני לא יודע באיזו שיטה בית"ר ירושלים תשחק, אבל אנחנו מתכוננים לכל תסריט אפשרי. כולם מכירים את כולם בליגה הזו ואנחנו יודעים איך כל קבוצה משחקת. נבוא לתת הופעה טובה ואני מאמין שנעשה את העבודה שלנו מחר. אנחנו צריכים להיות מאוד ממוקדים ונחושים כי בית"ר עשתה שינוי משמעותי ויש לה שחקנים מאוד איכותיים".

בלבול נשאל על פיצוץ המו"מ עם מרטין האשק והשיב: "זה לא סוד שרצינו שחקן נוסף בקישור. האשק שחקן טוב, אבל הדברים לא הסתדרו ואני מאחל לו הצלחה. אוטין נשאר, נשתמש בו וגם הוא יקבל את הצ'אנס שלו. יש לי סגל טוב ומאוד איכותי, אני סומך על השחקנים שלי, הם מקצוענים ונותנים הכל בשביל המועדון. מקסים פלקושצ'נקו נתן משחק טוב נגד הפועל תל אביב ואנחנו שמחים ששחקנים שמקבלים הזדמנות מוכיחים את עצמם. טוב שיש תחרות".

בלבול התייחס גם לכמות הגדולה של האוהדים שאמורה להגיע מחר: "מה שהקהל עושה השנה זה נדיר. אתה מגיע למשחק חוץ ומרגיש בבית. התמיכה אדירה ולנו נשאר לעבוד קשה ולהחזיר לאוהדים".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
עוד משחק גדול לפניו. מרקו בלבול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully