וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל אשדוד ניצחה 23:24 את מ.כ. באר שבע

האלופה התאוששה משלושה הפסדים ברציפות כשניבו לוי כובש 12 שערים. חולון הביסה את נס ציונה, מכבי ראשון לציון וקרית מוצקין גם ניצחו

ניבו לוי שחקן הפועל אשדוד. מני אלגריסי, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
ניבו לוי כובש/אתר רשמי, מני אלגריסי, איגוד הכדוריד

המחזור ה-15 בליגת העל בכדוריד התקיים היום (שישי).

מ.כ באר שבע - הפועל אשדוד 24:23

האלופה התאוששה משלושה הפסדים ברציפות. מנגד, באר שבע סיפקה פייט נהדר, והיא סופגת הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות ותיקו. כבשו לבאר שבע - בואישיץ' וצ'יריץ' 6 כ"א, לייפר ודמיטרייביץ' 3, טל פאר 2, גיא כהן ומידד קרויטורו 1 כ"א. כבשו לאשדוד - ניבו לוי 12, טל הרשקוביץ 5, יובל כץ 3, לנגהאנס 2, פיוביץ' ושי הרשקוביץ 1 כ"א.

א.כ נס ציונה - מ.כ יובלים חולון 35:23

נס ציונה, שהוכיחה שהיא יודעת לנצח בבית קבוצה גדולה (את הפועל ראשל"צ) שוב איכזבה אחרי תבוסה שכבר ספגה בפתיחת הסיבוב השני מול מכבי ראשון לציון. דדי פרץ עוד הוביל את נס ציונה ליתרון 3:4, אבל חולון פשוט פתחה מבערים - ועם יכולת מצוינת של מירזה הסליץ' בשער (שגם כבש ממגרש שלם), ליאור גורמן, עדן ג'ינג'י ונדב ניזרי - והיא פשוט שייטה. תחילה ל-6:10 ובדקה ה-24 היתרון שלה כבר עמד על 13 שערים (9:22). המחצית השנייה נפתחה בקצב רגוע יותר. ניסים פלח העניק הזדמנויות למרבית שחקני הסגל הצעירים, ואביעד בן זימן העלה ליתרון שיא של 15:30 (45').

מכבי ראשל"צ - הפועל קרית אונו 26:29

המוליכה, שנמצאת בכושר הטוב בליגה, התקשתה מול אונו. המחצית הראשונה הסתיימה בשוויון. במחצית השנייה, בהופעת הבכורה של השוער המונטנגרי ולאדן אברמוביץ', מכבי ראשון ברחה ל-13:17. אונו לא נשברה וצימקה ל-23:22. בשורות ראשון לציון, שחסרה את ולדי קופמן ודניאל פרידמן הפצועים, הצטיין איבן קראצ'יץ'. באונו, שחסרה את מרקו פנדיץ' הפצוע, בלטו אריאל רוזנטל (6 שערים) ומרקו מאטיץ' (5).

מכבי קרית מוצקין - עירוני רחובות 32:34

מוצקין העניקה לעצמה מקדמה להבטחת המקום בפלייאוף, עליו היא נאבקת בין היתר מול רחובות. האורחת, שמצאה את עצמה במחזור האחרון מחוץ לאיזור שמוביל לפליאוף העליון, רושמת הפסד שישי ברציפות. מוצקין הוליכה במחצית הראשונה בזכות יכולת טובה של עומר סימון, ברק עמר ואופר תורג'מן, אבל בשנייה רחובות חזרה עד לשיוויון 27:27 (50'), בדקות טובות של עוז יצחק בשער ועומרי נדלר בהגנה. בהמשך, מוצקין עלתה ל-27:29, אבל דושאן שיפקה השווה 5 דקות לסיום. סרגיי נוסקוב, שגיא ליכט ואלכס בושיץ' הובילו את המארחת בדקות הסיום עם השערים המכריעים. במוצקין ציינו כמצטיינים את ליכט וסימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully