וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הפנדל השגוי לזכות מכבי נתניה: גרינפלד ובר נתן הושעו

6.2.2020 / 20:54

השופט הבינלאומי ובר נתן ששימש כשופט המסך במשחק מול מכבי נתניה, אמורים היו להיות שופטי VAR במחזור הקרוב, אבל נענשו בגלל השריקה התמוהה

אלירן עטר באימון בכורה בבית"ר ירושלים, פלייר/האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

השופט הבינלאומי אוראל גרינפלד, ששרק לפנדל שלא היה לזכות מכבי נתניה ב-1:1 אתמול (רביעי) מול הפועל באר שבע, הושעה יחד עם דניאל בר נתן שהיה שופט המסך במשחק. השניים קיבלו הודעה ממשבץ השופטים איתן תבריזי בדבר השעייתם, ולכן לא שובצו למחזור הקרוב.

יש לציין כי שני השופטים בכל מקרה לא יועדו לשמש כשופטים ראשיים במשחקי המחזור ה-23 בליגת העל. גרינפלד אמור היה לשבת כשופט VAR במשחק בין הפועל רעננה למכבי נתניה באצטדיון המושבה ביום שבת, ואילו בר נתן שובץ תחילה לתפקיד שופט ה-VAR במשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה ביום שני בטדי.

כזכור, בדקה ה-26 במשחק אתמול בנתניה, שרק גרינפלד לפנדל לזכות מכבי נתניה, בטענה לעבירה של בן ביטון על זלאטן שחוביץ'. ההילוך החוזר הראה כי לא היה מגע בין השניים ואף נראה כי שחוביץ' פשוט הכשיל את עצמו. למרות זאת, ולמרות בדיקת ה-VAR, ההחלטה נותרה בעינה.

בבאר שבע נשמעו טענות קשות בהפסקת המשחק וגם בסיומו נגד השיפוט, ובקבוצה תהו מדוע לא נקרא גרינפלד לצפות במוניטור על ידי שופט המסך דניאל בר נתן.

שחקן הפועל באר שבע בן ביטון מול שחקן מכבי נתניה זלאטן שחוביץ'. לילך וייס רוזנברג
שחוביץ' צולל/לילך וייס רוזנברג

היום פורסמו גם החלטות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים ביחס לאירועי מחזור 22:

עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה:

1. בדקה ה-75 צדק שופט המסך כאשר לא המליץ לשופט לבחון אירוע של בעיטת עונשין לזכות קרית שמונה בגין עבירה של פגיעה עם הרגל. אין מדובר במקרה ודאי וברור.
2. בדקה ה-89 צדק השופט כאשר לא פסק על בעיטת עונשין לזכות קרית שמונה. לא היתה עבירת יד.
שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירוע בהילוכים החוזרים אישר את החלטת השופט.

מכבי נתניה - הפועל באר שבע:

בדקה ה-26 על שופט המסך היה להמליץ לשופט לבחון אירוע של בעיטת עונשין לזכות נתניה. לא הייתה הכשלה.

הפועל כפר סבא - בית"ר ירושלים:

בדקה ה-89 צדק השופט כאשר פסק על בעיטת עונשין לזכות בית"ר בגין עבירת יד. הגם שהכדור ניתז מרגלו של השחקן, הרי שהיד השתרעה במצב לא טבעי ולכן החוקה מחייבת בעיטת עונשין. שופט המסך פעל כמצופה, כאשר לאחר בחינת האירוע בהילוכים החוזרים אישר את החלטת השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully