וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי תל אביב: יונתן כהן עלול לרדת לספסל לטובת אילון אלמוג

הכוכב שמאכזב לאחרונה עלול לשלם את המחיר. ברסקי צפוי להחליף את גלזר, התלבטות בין שכטר לאופואדו. סילבס מתלבט האם לפתוח עם שניים או שלושה בלמים (שבת, 19:50, ספורט4)

מחזור 23הסתיים08/02/2020
הפועל חיפה
  • זמיר (90)
1:1
  • (37) שכטר
מכבי תל אביב
צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות לניצחון של מכבי תל אביב על הפועל רעננה

הפועל חיפה

החלוץ אופיר מזרחי שהצטרף אתמול לקבוצה יערוך הבוקר אימון בכורה. מזרחי אמר לאחר החתימה: "שמח לחזור למועדון בו עשיתי את צעדיי הראשונים ככדורגלן. הגעתי להפועל חיפה כדי לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה הן בליגה והן בגביע. תודה לבעלים יואב כץ ולמאמן חיים סילבס על האמון".

חיים סילבס מתלבט בין מערך של שלושה בלמים לבין הצבתו של ניקולה גולאן כמגן שמאלי. בחיפה משוכנעים שאפשר להפתיע את היריבה, גם ללא מיקי סירושטיין הפצוע, ולהמשיך בתקופה הטובה. "אין ספק שזה המשחק הכי קשה בליגה אבל אפשר להפתיע", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ובמצב הטבלה אסור לנו לוותר על שום נקודה".

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, אופק פישלר, גיא משפתי, ניקולה גולאן, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, ג'וניור פרנסיסקו, סער פדידה, עדן בן בסט, יקוב סילבסטר.

מכבי תל אביב

רוסלן ברסקי צפוי להחליף את דן גלזר המוצהב, אם כי עדיין לא ברור האם דווקא ברסקי ישמש כקשר אחורי, או שמא אייל גולסה. יונתן כהן שנמצא בירידה בתקופה האחרונה עלול לרדת לספסל ובמקומו עשוי לפתוח יילון אלמוג. התלבטות קיימת בין צ'יקו אופואדו לאיתי שכטר בחוד בעוד ניק בלקמן, שלא שותף חודשים ארוכים, צפוי לחזור לסגל ולקבל דקות.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, רוסלן ברסקי, אייל גולסה, דור מיכה, עומר אצילי, אילון אלמוג, צ'יקו אופואדו.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
אילון אלמוג יחליפו? יונתן כהן/דני מרון

טריוויה

* 116 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:52 בניצחונות ועוד 34 משחקים לא הוכרעו.

* הניצחון הביתי האחרון של הפועל חיפה על מכבי תל אביב היה 0:2 בפברואר 2015 (מהראן אבו ריא וטאדאס קיאנסקאס כבשו). מאז היו שלושה ניצחונות צהובים ושתי תוצאות תיקו במפגשים בחיפה.

* הפועל חיפה עם שני ניצחונות רצופים. שלושה לא היו לה מאז מרץ 2018, כשאז השלישי היה 1:2 בחוץ על מכבי תל אביב.

* מכבי תל אביב סופרת 32 משחקי חוץ ללא הפסד בליגת העל, מאז שבית"ר ירושלים ניצחה אותה 2:3 בטדי באפריל 2018. האם שיא הליגה הזה ימשיך להתארך?

* חיים סילבס ניצח את מכבי תל אביב במשחק הראשון שאימן מולה (1:2 עם הפועל רעננה בספטמבר 2015) ומאז היו עוד 10 מפגשים שבהם השיג תיקו אחד לצד תשעה הפסדים, כולל כל שבעת האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully