וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי נתניה: פיניש חוזר להרכב, "הזמן אוזל" לאביטן

הקשר יחליף את אלמוג כהן המורחק, גם עזרא אמור לפתוח. מאמן המארחת יודע: "כל משחק הופך להיות גורלי וקריטי". בכורה ללחמן (שבת, 17:30, 5+ לייב)

מחזור 23הסתיים08/02/2020
הפועל רעננה
  • תומר (10, פנדל)
2:1
  • (46) בצ'יראי
  • (90, פנדל) הויבאך
מכבי נתניה
צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: התגובות אחרי ה-1:1 של מכבי נתניה מול הפועל באר שבע

הפועל רעננה

ניסו אביטן התייחס למפגש עם מכבי נתניה (שבת, 17:30, 5+ לייב) ואמר: "למכבי נתניה יש לה את המטרות שלה - להעפיל לפלייאוף העליון - לנו כמובן יש את המטרות שלנו, אנחנו זקוקים לנקודות ומבינים שהזמן הולך ואוזל וכל משחק הופך להיות גורלי וקריטי". כרם ארשיד הוסיף: "במשחקים האחרונים אנחנו משחקים מצוין אבל לא מצליחים להביא את הנקודות, אנחנו רוצים להמשיך באותה יכולת - רק להתרכז יותר במחצית השנייה כי זה בדיוק הזמן שאנחנו מאבדים את הנקודות בתקופה האחרונה".

בקבוצה התאכזבו מאוד מאי הגעתו של ג'ימי מרין מהפועל באר שבע, אך ינסו לשים את סיום החלון מאחוריהם ולאגור שלוש נקודות. יואב תומר צפוי לחזור להרכב כאשר בהגנה הרכש החדש דריל לחמן צפוי לערוך בכורה.

הרכב משוער: אסף צור, עמית כהן, עדי נמני, דריל לחמן, עידו לוי, ירדן כהן, שניר שוקר, אביחי ידין, כארם ארשיד, יוג'ין אנסה, יואב תומר.

כרם ארשיד שחקן הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
נואש לשיפור במחצית השנייה. ארשיד/סוכנות ג'יני

מכבי נתניה

סתיו פיניש יפתח בהרכב אחרי זמן רב בשל הכרטיס האדום שספג אלמוג כהן במשחק מול הפועל באר שבע. הצוות המקצועי יחליט על ההרכב בהתאם לעייפות שסוחבים השחקנים מאחר ששיחקו בשבת ואז ביום רביעי. "מגיעים למשחק שחייבים לנצח על מנת להשתלב בפלייאוף העליון", אמר סלובודאן דראפיץ'. "התחזקנו בינואר וראינו את השיפור כבר במשחק האחרון. נגיע נחושים, ממושמעים ונעשה הכל על מנת לחזור עם שלוש הנקודות, בכל מחיר".

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, דולב אזולאי, טים הויבאך, זלאטן שאחוביץ', סתיו פיניש, ניקו אולסק, גבי קניקובסקי, חן עזרא, יונס מלדה, פאטוס בצ'יראי.

סתיו פיניש שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
בחזרה ל-11. פיניש/ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה ניצחה בארבעה מחמשת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות, כשיוצא הדופן היה 2:2 ביתי בדצמבר 2017.

* הניצחון האחרון של הפועל רעננה היה 0:1 ב-20 בפברואר 2016, במשחק אותו אירחה באצטדיון בנתניה. אוואנס קאנגווה הכריע.

* הפועל רעננה אמנם מתחת לקו האדום, אבל במשחקי הבית יש לה יותר ניצחונות (שניים) מהפסדים (אחד, רק מול מכבי תל אביב) ועוד לא פחות משמונה תוצאות תיקו (יותר מכל מארחת אחרת).

* סלובודן דראפיץ' מחזיק במאזן כמעט מושלם מול הפועל רעננה (שמונה ניצחונות ותיקו בתשעה משחקים) והוא ללא הפסד גם במפגשים עם ניסו אביטן (חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בשבעה משחקים).

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1143

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully