וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודחה מהגביע הספרדי אחרי הפסד 1:0 לאתלטיק בילבאו

המשבר של הקטלאנים מעמיק. איניאקי וויליאמס כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-93 ונתן את האות לחגיגות בסן מאמס. מסי וחבריו הודחו כבר ברבע הגמר

העימות הפומבי בין ליאו מסי לאריק אבידל/רויטרס

אתלטיק בילבאו סגרה הערב (חמישי) את רשימת העולות לחצי גמר גביע המלך עם 0:1 מפתיע ודרמטי על ברצלונה. בכך סיימו האדומים-לבנים את דרכם של השחקנים של קיקה סטיין במפעל והשלימו סנסציה באסקית כפולה לאחר שעוד קודם לכן ריאל סוסיאדד השיגה 3:4 בברנבאו על ריאל מדריד. ברצלונה שרצתה לצאת לדרך חדשה לאחר השבוע הלחוץ שעבר עליה, תנסה להתאושש במחזור הליגה הקרוב מול בטיס.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, כשבמחצית הראשונה נרשמו מעט מאוד מצבים ליד שני השערים. במחצית השנייה נכנסו ארתור וגריזמן למגרש בשורות האורחת והקטלאנים החלו ללחוץ את בילבאו לשערה. ברצלונה לא הצליחה לנצל את יתרונה כשגם גריזמן (70) וגם מסי (88) החמיצו בצורה לא אופיינית ממצבים קורצים.

הרגע הגדול של המארחת הגיע שלוש דקות בתוך תוספת הזמן לאחר שאיבאי גומס הרים מצד ימין כדור שפגש את ראשו של אינאי וויליאמס שנגח נהדר לפינה הרחוקה של טר סטגן וקבע 0:1 לבילבאו. ברצלונה לא הספיקה לייצר כלום בזמן שנותר, ובילבאו חגגה ניצחון גדול ועלייה לחצי גמר הגביע, שם מחכות גרנאדה, מירנדס וריאל סוסיאדד.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. GettyImages
ברצלונה מקווה לא למעוד כמו ריאל. ליאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully