וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות לגבי שיתוף ווילבקין מול פנרבחצ'ה: "נילחם עם מה שיש"

6.2.2020 / 17:28

מכבי תל אביב יצאה לאיסטנבול לקראת המשחק נגד הקבוצה המשתפרת ביום שישי (19:45, ספורט 5). הגארד הפצוע בקרסול עשוי לשוב לסגל, כשהחלטה לגביו תתקבל סמוך לפתיחת המשחק. ספרופולוס: "יש להם קבוצה נהדרת"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

בווידאו: תגובות לניצחונה של מכבי תל אביב על חימקי מוסקבה

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שישי, 19:45, שידור ישיר בספורט 5) את פנרבחצ'ה הטורקית באיסטנבול במסגרת המחזור ה-24 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום החמישי במפעל במאזן 15 ניצחונות ו-8 הפסדים, ואילו יריבתם מדורגת במקום השביעי אחרי שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים כשבמאזנה 11 ניצחונות ו-12 הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחה מכבי ביד אליהו 55:67.

הצהובים ערכו היום אימון קל ביד אליהו, כשלפניו תדריך וידאו ומשם יצאו לשדה התעופה לקראת היציאה למשחק. סקוטי ווילבקין, שהחמיץ את משחק הניצחון אמש 77:80 על חימקי מוסקבה, עשוי לשוב ולשחק כשבמועדון אופטימיים שיוכל לעלות כבר מחר. ווילבקין ימשיך לעבור טיפולים עד המשחק כדי לחוש כמה שיותר טוב.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישחק נגד פנרבחצ'ה? ווילבקין/דני מרון

"יש לנו משחק מאוד קשה לפנינו מול קבוצה מאוד מנוסה שכרגע נמצאת במומנטום חיובי, הם נכנסו לשמיניה הראשונה ובאים עם רצף נצחונות כך שיש לנו משימה קשה", אמר יאניס ספרופולוס עם יציאת מכבי, "אחרי הניצחון של אתמול אנחנו מגיעים במצב טוב מבחינה מנטאלית, אנחנו נילחם עם על מה שיש לנו ואנחנו צריכים להילחם ולהיצמד לתוכנית המשחק שלנו כי הם יודעים איך להעניש על כל טעות שמבצעים כך שאנחנו צריכים לבצע כמה שפחות טעויות בצד ההתקפי ובצד ההגנתי. אין ספק שיש להם קבוצה נהדרת ואנחנו לא יכולים להתעקש ולשחק על שחקן אחד או שניים אנחנו צריכים להתמודד מולם כקבוצה ואנחנו צריכים להיות סבלנים ולקרוא ולשחק בצורה חכמה כנגד ההגנה שלהם".

"סקוטי טס איתנו ומרגיש טוב יותר, הרופאים והפיזיותרפיסטים ממשיכים לעבוד איתו כל הזמן בכדי לעזור בתהליך ההחלמה שלו על מנת שיחזור מה שיוצר מהר, אנחנו לא יודעים באיזה מצב בדיוק הוא יהיה מחר ואם הוא יקבל את האישור של הצוות הרפואי לשחק , אבל אנחנו עדין מקווים שהוא ישחק וההחלטה תתקבל בסמוך למשחק", הוסיף המאמן הצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully