וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' טוען: לא מחקתי את השחקנים שהפסידו בגביע המדינה

6.2.2020 / 15:19

מאמן האלופה נפרד מעטר ושוינפלד ("אף אחד מאיתנו לא ישכח מה הם תרמו למכבי תל אביב"), מבהיר שלא שרף אף שחקן, לא פוסל אפשרת לרכש חדש, ובטוח שהאלופה תמצא פתרון לחסרונו של גלזר מול הפועל חיפה (שבת, 19:50). ברסקי על הפער ממכבי חיפה: "לא רלוונטי"

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

שעות ספורות לפני סגירת חלון ההעברות, ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב את מסיבת העיתונאים השבועית שלה לקראת משחק החוץ מול הפועל חיפה (שבת, 19:50, ספורט 4). אחרי שחזרה למסלול הניצחונות עם 1:2 על הפועל רעננה וראתה את מכבי חיפה חוזרת לדרוס עם 0:5 מוחץ על הפועל תל אביב, תקווה האלופה להמשיך במומנטום גם מול הקבוצה המשתפרת של חיים סילבס.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
ולאדן איביץ'/דני מרון

על הפועל חיפה: "קבוצה חזקה, יריבה קשה, כל משחק הוא קשה וקשוח, לא קל לנצח אף קבוצה, הליגה לא קלה, והפועל חיפה השיגה תוצאות טובות במשחקים האחרונים. היא בכושר טוב, ונהיה חייבים לתת 100 אחוז כדי לנצח ולקחת שלוש נקודות. לא יהיה קל, ואם אני חוזר ונזכר במשחק הראשון בינינו - הוא נגמר 0:3 אבל היה קשה מאוד, מול יריבה שיודעת לשחק היטב בשני הצדדים של המגרש, בהגנה ובהתקפה, שמסוכנת במצבים נייחים, נמצאת בטופ-6 וראויה להיות שם".

על חלון ההעברות: "אולי משהו עוד יכול לקרות, עד הרגע האחרון הכל יכול להיות".

על חסרונו של דן גלזר: "הוא שחקן ששיחק את כל המשחקים עד עכשיו, הוא שחקן שתרם לנו המון, והוא ללא ספק חשוב, אבל יש לנו עוד שחקנם וכולם יכולים לשחק ולמלא כל עמדה שחסרה".

על העזיבה של אלירן עטר וארון שוינפלד: "היה לי העונג לעבוד עם עם שניהם. בכדורגל יש סגל רחב וחלק מהם לא משחקים הרבה, ויש תחרות, שחקנים רוצים ללכת למקום אחר ולקבל יותר דקות. זה נורמלי. אנחנו נאחל להם בהצלחה, כי שניהם שחקנים טובים שעזרו לנו המון, ואף אחד מאיתנו לא ישכח מה הם תרמו למכבי".

על שחקנים כמו פיבן, קנדדיל, ייני ועטר שלא שיחקו מאז ההפסד בגביע באום אל פאחם: "אני לא חתכתי אף אחד בגלל המשחק הזה. יש תחרות גדולה, וזה חשוב לכולנו. לא קל לבחור מי יפתח ומי יהיה על הספסל, כי כולם ראויים. יש הרבה שחקנים שנותנים 100 אחוז בכל יום".

על השמועות על בן שהר: "אני לא יודע על זה כלום". על הפצועים ניקוליץ' ודור פרץ: "דור עובד איתנו יותר מחודש, והוא משתפר מדי יום, וכעת זה תלוי בתחושות שלו על מתי הוא יוכל לחזור לשחק, ואנחנו מחכים לתשובה ממנו. הוא וניקוליץ' חשובים לנו. לניקוליץ' היה חוסר מזל. לגבי פרץ, כולם יודעים כמה הוא חשוב לנו, שחקן מקצוען שנותן את כולו בכל יום. נקווה ששניהם יחזרו".

על יאניוטיס: "שחקן זר, ולא משנה מאיו מדינה, צריך לתת יותר משחקנים מקומיים כי בשביל זה מביאים אותם. אבל אמרתי את זה הרבה פעמים, שאני מכיר אותו טוב, והבאנו אותו אחרי 8-7 חודשים שבהם לא שיחק כי לא רצה להאריך חוזה במועדון הקודם שלנו, והייתה לנו הזדמנות להביא אותו בלי לשלם לקבוצה, וכשהוא הגיע הוא לא התאקלם מהר, ואז השוער השני דניאל (טננבוים) שיחק טוב, ובעמדה הזאת קשה מאוד לשנות כי יש שם רק שחקן אחד. הוא עובד קשה ומחכה להזדמנות. זה תלוי בהרבה דברים".

רוסלן ברסקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פוגש אקסית. ברסקי/ברני ארדוב

רוסלן ברסקי על הפועל חיפה: "קבוצה מאוד נחושה ותמיד עשתה בעיות למכבי תל אביב. מתכוננים בצורה הכי טובה שיש. גלזר חסר? זה מועדון גדול, לכל שחקן יש תחליף, ננסה לעשות את העבודה. גם כשלא שיחקתי התרכזתי באימונים בניסיון להוכיח שאני ראוי לשחק. לכל שחקן במכבי תל אביב יש את התקופה שהוא לא משחק, שלי הייתה בינואר, אבל לא חשבתי לעזוב".

לחץ ממכבי חיפה? "הפער של ה-5 נקודות הוא לא רלוונטי. אנחנו מתמקדים בקבוצה שלנו, ויודעים שאם נמשיך בקצב צבירת הנקודות שלנו וביכולת שלנו, נשיג את מה שאנחנו רוצים להשיג".

על ההבדל ביכולת בין המחציות: "זה קרה בכמה משחקים, אבל אנחנו עובדים על זה שבוע אחרי שבוע על מנת לתת בכל משחק 90 דקות הכי טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully