וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה שוב מעדה, ראשון לציון שוב ברחה לקטמון

המוליכה מעדה בביתה מול נועלת הטבלה וסיימה מולה ב-1:1, הכתומים גברו 0:2 על הפועל רמת גן ופתחו פער של שמונה נקודות מקטמון שהפסידה לרמת השרון

דוד רוזנטל על המעבר של אלירן עטר לבית"ר ירושלים/עריכת ווידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על מעברו של אלירן עטר לבית"ר ירושלים

חמישה משחקים נערכו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-23 בליגה הלאומית. המוליכה מכבי פתח תקוה המשיכה בתקופה הפחות טובה שלה כשסיימה ב-1:1 מפתיע מול נועלת הטבלה הפועל עפולה. הפועל ראשון לציון ניצלה זאת כדי לצמק את הפער לשתי נקודות עם 0:2 על הפועל רמת גן. הפועל קטמון השלישית הפסידה בצורה דרמטית בבית 3:2 להפועל ניר רמת השרון וגם הרביעית בני סכנין שמטה נקודות ב-0:0 ביתי מול אחי נצרת. הפועל נוף הגליל פירקה 0:5 את בית"ר תל אביב בת ים.

תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
המוליכה עם מעידה נוספת. תאי בריבו/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל עפולה 1:1

משהו לא טוב עובר על המוליכה בשבועות האחרונים, ולאחר שספגה שלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, שוב מעדה מכבי פתח תקוה וסיימה ב-1:1 מאכזב ומפתיע מול נועלת הטבלה מעפולה. בדקה ה-25 האורחת הייתה זו שכבשה ראשונה לאחר שכדור חופשי שעלה לרחבה נהדף לא טוב על ידי יוסי גינזבורג היישר לרגלי אופק נדיר שבעט פנימה. דור חוגי השווה בפנדל בדקה ה-83 לאחר נגיעת יד ברחבה, ובסיום 1:1 שהותיר את המארחת עם יתרון של שתי נקודות בלבד בפסגה.

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי. קובי אליהו
ראשון לציון פתחה פער מהמקום השלישי. מנחם קורצקי/קובי אליהו

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 0:2

המארחת ניצלה מחזור של מעידות בקרב יריבותיה בצמרת וצימקה את הפער ממכבי פתח תקוה שבמקום הראשון לשתי נקודות בלבד, אך חשוב מכך - פתחה פער של שמונה נקודות מהמקום השלישי לאור הפסדה המפתיע של קטמון לרמת השרון. הניצחון של הכתומים מרשים במיוחד לאחר שראשון לציון נותרה בעשרה שחקנים כשבדקה ה-79 איבדה את וובה בראון הפצוע וכבר סיימה את מכסת שלושת החילופים. בדקה ה-81 גל לוי קיבל כדור בקו מחצית המגרש ושעט עד שערה של רמת גן כדי לקבוע 0:1 למארחת. לוי השלים צמד בתוספת הזמן אחרי הכנה של אנס דאבור וסגר ניצחון שוב עבור הפועל ראשון לציון.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
קטמון פספה הזדמנות להתקרב לשתי הראשונות. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

הפועל קטמון - הפועל ניר רמת השרון 3:2

המארחת חזרה לפנטז על עלייה במחזור שעבר, אך בעטה בדלי לאחר שכבר הוליכה פעמיים מפנדל של שרון זיסו (2) ושער של גל מאיו לרשת האקסית (58) וספגה שערי שוויון מאוראל משעלי שחגג צמד בבכורה (62 ו-74). אם זה לא מספיק, סהר בראון גרם לפנדל בדקה ה-90 ושמעון אבוחצירה לא נכשל וקבע 2:3 מפתיע לרמת השרון. השחקנים של זיו אריה פספסו הזדמנות נהדרת להתקרב עוד קצת למכבי פתח תקוה, וכבר רחוקים שמונה נקודות מהפועל ראשון לציון שבמקום השני.

מהראן ראדי שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
בני סכנין נעצרה. מהראן ראדי/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין - מכבי אחי נצרת 0:0

לאחר הניצחון החשוב על ראשון לציון במחזור הקודם, קיוו שחקניו של אלדד שביט להמשיך במומנטום הנהדר אך פספסו הזדמנות נהדרת להתקרב להפועל קטמון ועל אף שסגרה משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד נותרה בני סכנין מאוכזבת בסיום לאחר 0:0. הקבוצה של ניר ברקוביץ' השיגה נקודת חוץ חשובה במאבקי התחתית. עלי חטיב, שכבר חתם במהלך השבוע באום אל פאחם, התאמן אצלה ואז חזר בו, שותף כמחליף בנצרת.

עלי חטיב שחקן מכבי אחי נצרת לאחר הרחקתו. אדריאן הרבשטיין
נקודה חשובה לאחי נצרת. עלי חטיב/אדריאן הרבשטיין

הפועל נוף הגליל - בית"ר תל אביב בת ים 0:5

לאחר שהשיגה רק נקודה אחת מתוך תשע האחרונות והידרדרה עד המקום ה-11, השיגה נוף הגליל ניצחון משכנע שהשאיר אותה במאבק על המקומות לפלייאוף העליון. בית"ר תל אביב בת ים אמנם התאוששה מרצף הפסדים עם 1:2 על עכו במחזור הקודם, אבל הפעם נראתה מתחת לכל ביקורת וספגה שלושה שערים בין הדקות 14 ל-29 מרגלי רועי שוקרני, יובל אבידור ועצמי של אלון שטרוזברג. המארחת הוסיפה עוד שני שערים במחצית השנייה, תוצרת יוצאי מכבי חיפה ים כהן (70) וגיא דהן (87) והתרחקה בסטייל מהמקום ה-14 המוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully