וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אנאדולו עם ניצחון תשיעי רצוף, 19 אס' לקמפאסו בניצחון ריאל

המוליכה התקשתה מול הליטאים אך שרדה מותחן והשיגה ניצחון תשיעי ברציפות. ריאל מדריד איבדה יתרון דו ספרתי אך ניצחה 97:103 הודות להופעה גדולה של הרכז. אולימפיאקוס הפתיעה את צסק"א

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור הקודם

ארבעה משחקים נערכו הערב (חמישי) במסגרת המחזור ה-23 ביורוליג. המוליכה אנאדולו אפס התקשתה מול ז'לגיריס קובנה שהגיעה לאיסטנבול בכושר נהדר, אך הצליחה להשלים ניצחון תשיעי ברציפות לאחר 91:96. ריאל מדריד שמטה יתרון דו ספרתי מול אלבה ברלין במשחק התקפי במיוחד אך השיגה ניצחון שלישי רצוף - 97:103. אולימפיאקוס הפתיעה את צסק"א עם 59:72 והנחילה לה הפסד שני ברציפות. באסקוניה שספגה הפסד מרגיז במחזור הקודם התאוששה בביתה על חשבונה של וילרבאן לאחר שגברה עליה 65:79.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
שוב להט, ושוב אנאדולו ניצחה. ואסילי מיציץ'/GettyImages

אנאדולו אפס - ז'לגיריס קובנה 91:96

לא הרבה היה חסר היום כדי שאנאדולו אפס תרשום את הפסדה הרביעי העונה ביורוליג והראשון לאחר שמונה ניצחונות רצופים, אך יש משהו השנה בקבוצה הזו שפשוט לא מאפשר לה להפסיד, גם כשהיא לא ביכולת שיא בלשון המעטה. ז'לגיריס קובנה נראה נהדר הערב במשחק החוץ מול המוליכה והוליכה 65:71 במהלך הרבע המכריע אך ריצת 0:8 העבירה את היתרון למארחת, שלא שמטה אותו עד הסיום וחגגה ניצחון נוסף. שיין לארקין היה חלש במחצית הראשונה אותה סיים ללא נקודות, אך התעורר בשנייה עם 21 נקודות ויחד עם ואסילי מיציץ' (22) הוליך את אנאדולו לניצחון נוסף.

פקונדו קמפאסו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
משחק מפלצתי שלו. קמפאסו/GettyImages

אלבה ברלין - ריאל מדריד 103:97

איזה משחק משוגע קיבלנו הערב בברלין. ריאל מדריד הפציצה 41 נקודות (!) ברבע הראשון ונראה היה למראית עין כי הבלאנקוס גמרו את המשחק, אך המארחת ענתה ברבע מדהים של 9:35 (!!) וסיימה את המחצית ביתרון 50:60! כן, ריאל מדריד ספגה 60 נקודות במחצית. השחקנים של פאבלו לאסו לא התכוונו לעבור על כך בשתיקה ובעזרת הגנה חזקה סגרו את רבע מדהים שהסתיים ב-11:29 לריאל שעלתה לרבע המכריע ביתרון 71:79. הרבע האחרון היה שונה בתכלית משלושת הקודמים והיה צמוד, מה ששיחק לטובת השחקנים של פאבלו לאסו שסגרו ניצחון שלישי ברציפות ונצמדו לברצלונה במקום השני. ג'ייסי קארול ואנתוני רנדולף סיימו עם 27 נקודות כ"א אך איש המשחק היה פקונדו קמפאסו שסיים אמנם עם 10 נקודות בלבד אך גם עם 19 אסיסטים (!) ובכך השווה את שיא היורוליג שקבע סטפן יוביץ' לפני כמה שנים.

מייק ג'יימס שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
אלופת אירופה ספגה הפסד שני ברציפות. מייק ג'יימס/GettyImages

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה 59:72

אם ההפסד הביתי של צסק"א במחזור הקודם לאנאדולו אפס עוד התקבל בהבנה, הערב נרשמה הפתעה לא קטנה כשדווקא אולימפיאקוס המאכזבת נהנתה מיום התקפי חלש של אלופת אירופה והנחילה לה הפסד שני ברציפות. האורחת הוליכה בנקודה בתום המחצית הראשונה אך נקלעה לפיגור דו ספרתי בעקבות רבע שלישי חלש במיוחד שהסתיים ב-4:21 לזכות המארחת, ומזה צסק"א כבר לא הצליחה לחזור. קוסטאס פפאניקולאו הצטיין בשורות היוונים עם 19 נקודות, 7 ריב' ו-5 חט'.

טורניקה שנגליה שחקן באסקוניה. GettyImages
הוליך את באסקוניה לניצחון ראשון על וילרבאן מזה 16 שנה. שנגליה/GettyImages

באסקוניה - וילרבאן 65:79

האורחת קטעה במחזור הקודם רצף של שישה הפסדים, אך לא הצליחה לייצר מומנטום הערב בספרד ורשמה הפסד שביעי בשמונת המחזורים האחרונים. באסקוניה לעומת זאת קטעה רצף של שני הפסדים, והתאוששה מההפסד האכזרי במחזור האחרון מול ברצלונה. מי אם לא טורניקה שנגליה (15) הוליך את המארחת שקיבלה גם תפוקה טובה משחקן הרכש זוראן דרגיץ' (12) שהצטרף לקבוצה מאולם הגרמנית ועזר לחבריו לרשום ניצחון ראשון על וילרבאן מאז פברואר 2004.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully