וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראן פונדו הערבה: חברי Cycling Academy ישתתפו בפסטיבל האופניים

כ-1,000 רוכבים ורוכבות מקצועיים ישתתפו בגראן פונדו, שייצא לדרך ב-6/3, כמחציתם רוכבי כביש מקצועיים. ב-Cycling Academy יעשו חימום לג'ירו ולטור דה פראנס, בו יטלו חלק לראשונה

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2020 יוצא לדרך בערבה התיכונה, בתאריכים 6-7/3/20 (שישי-שבת) בהשתתפות כ-1,000 רוכבים ורוכבות מקצועיים וחובבי רכיבה, אשר ישתתפו בשני מקצים עיקריים - גראן פונדו באורך 130 ק"מ ומיני פונדו באורך 56 ק"מ. גולת הכותרת, הגראן פונדו, הוא מסלול שבחלקו נפתח במיוחד עבור הכבישונים והמיני פונדו הוא מקצה עממי יותר, המיועד גם למשפחות. האירוע יתקיים זו הפעם ה-8 (שנתיים בערבה התיכונה) ומהווה שלוחה ישראלית למסורת רכיבה איטלקית רבת שנים.

השנה צפויים להשתתף במקצה התחרותי 130 ק"מ מעל 500 רוכבי כביש מקצועיים, רובם ישראל וחלקם מגיעים אלינו ממדינות שונות בעולם, בעיקר מארה"ב ואירופה. המרוץ מעודד רוכבים מהארץ ומכל העולם, להנות מרכיבת כביש באזור מדברי מהיפים במדינת ישראל, עם נופים משכרים של הערבה התיכונה.

מירוץ גראן פונדו ערבה. יח"צ גראן פונדו,
גם חברי Cycling Academy ישתתפו. גראן פונדו/יח"צ גראן פונדו

פסטיבל האופניים גראן פונדו ערבה הבינלאומי 2020, לרוכבי כביש, הנו יוזמה של חברת גראן פונדו ישראל, בניהולם של הראל נחמני וחנן פרץ, אנשי מקצוע מהמובילים בתחום, בחסות המועצה האזורית ערבה תיכונה ובשת"פ עם איגוד האופניים הישראלי, משרד התיירות, משרד התרבות והספורט, המשרד לשיתוף פעולה אזורי, מרכז הפועל, והרלב"ד שיוצאים יחד עם מארגני המרוץ לקמפיין למען שמירה על בטיחות רוכבי האופנים בכבישים.

השנה יתקיימו שני מקצים עיקריים: "גראן פונדו" - מקצה תחרותי באורך 130 ק"מ בהשתתפות עשרות קבוצות מקצועיות מישראל ומחו"ל ומאות רבות של רוכבים ורוכבות, על מסלול מעגלי, שיתחיל ויסתיים במרכז ספיר בערבה התיכונה. המסלול יכלול את הטיפוס המסורתי של מעלה עקרבים, ויכלול מדידת זמנים על המעלה שבסופה יוכתרו "מלך ומלכת העקרבים", ויעבור במכתש הגדול, נחל צין ודרך השלום, במסלול שהוא חוויה מדברית עם נופים עוצרי נשימה. מסלול הגראן פונדו יכלול גם מקטע גראבל סלול ומתוחזק באורך של כ- 7 ק"מ, כמחווה למרוץ הסטראדה ביאנקי באיטליה ואירועי אופני כביש נוספים בעולם, המשלבים מקטעים אתגריים בתוך מסלולי הרכיבה שלהם. כמו כן ייערך מקצה מיני פונדו עממי באורך של 56 ק"מ מישוריים, המתאימים גם למשפחות ולבני נוער מעל גיל 14.

באירוע תשתתף גם קבוצת Israel Cycling Academy אשר תשתתף השנה גם בג'ירו האיטלקי ובטור דה פראנס, ויתאפשר לבאי האירוע להכיר את הרוכבים ולשמוע על התוכניות של הקבוצה לעונת 2020. ולראשונה גם ישתתפו באירוע "ותיקי ענף האופניים" הישראלי, שזכו בתחרויות רכיבה בשנות ה -70,80,90, ומוזיאון האופניים הישראלי יציג במהלך האירוע את האופניים של אלופי העבר.

ד"ר איל בלום, ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה אמר "אנו גאים לארח אירועי ספורט מרכזיים כמו פסטיבל גראן פונדו ערבה הבינלאומי. אני מזמין את הציבור הרחב להגיע לערבה התיכונה, לרכב במסלולים המאתגרים בטבע נוף בראשית, לבלות בתארי התיירות והקולינריה וליהנות ממזג האוויר הנוח שאנו זוכים לו בערבה התיכונה, בשיא החורף. ברוכים הבאים".

יורם ארנשטיין מנכ"ל מרכז הפועל מסר "רוכבי ומשתתפי מרוץ גראן פונדו, מרכז הפועל גאה להיות שותף לאחד מאירועי הספורט המרתקים במדינת ישראל. אנו מאחלים לכם הצלחה רבה במרוץ והנאה מלאה מנגב הפורח". פרטים נוספים והרשמה באתר הבית של המרוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully