וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה חוגגת: "אם בן בסט בזון, זה יתרון גדול שלנו על ההגנות בליגה"

5.2.2020 / 9:33

החלוץ הוותיק עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים של הקבוצה בכל הזמנים, במועדון סימנו את הפלייאוף העליון, חשש מהפציעה של מיקי סירושטיין

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

שמחה גדולה נרשמה אצל אנשי הפועל חיפה אחרי הניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה אתמול (שלישי). בקבוצה עלו זמנית למקום החמישי וממשיכים להצהיר שהמטרה היא להשתלב בפלייאוף העליון. "אמרנו מההתחלה שזו המטרה שלנו ולא הסתרנו את זה", אמר גורם בקבוצה, "המאבק יהיה קשה ועד הסוף אבל משחק כמו נגד קרית שמונה הוא משחק שהיינו צריכים לנצח אם אנחנו רוצים לממש את המטרה ועשינו את זה".

עדן בן בסט עלה למקום השלישי ברשימת כובשי כל הזמנים של הפועל חיפה. האתר של הפועל חיפה, אתר רשמי
מקום שלישי בכל הזמנים. בן בסט/אתר רשמי, האתר של הפועל חיפה

המאמן חיים סילבס זכה למחמאות גדולות על ניהול המשחק, וכן על הכנסתו להרכב של עדן בן בסט במקומו של נס זמיר. בן בסט כבש את שער הניצחון ואף עלה למקום השלישי בטבלת מלכי השערים של הקבוצה בכל הזמנים. "חשוב שעדן ייכנס לעניינים", אמר שחקן בקבוצה, "ללא ספק אם הוא בזון ביחד עם סילבסטר זו נקודת יתרון גדולה לנו על הגנות בליגה".

לצד השמחה על הניצחון, בקבוצה חוששים מאוד מהפציעה של מיקי סירושטיין. הבלם מתח את השריר האחורי ויעבור צילום על מנת לברר את חומרת הפציעה. בחיפה מקווים מאוד שסירושטיין לא ייעדר זמן רב אך בכל מקרה הוא לא צפוי לעמוד לרשותו של סילבס במשחק מול מכבי תל אביב ביום שבת, כשניקולה גולאן עשוי לעבור לעמדת הבלם.

עוד בוואלה!

בן בסט שלישי בכובשי כל הזמנים של הפועל חיפה, לאיזי שרצקי "נמאס מהחלטות השיפוט"

לכתבה המלאה
מיקי סירושטיין שחקן הפועל חיפה. דני מרון
דאגה מהפציעה שלו. סירושטיין/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully