וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בסט שלישי בכובשי כל הזמנים של הפועל חיפה, לאיזי שרצקי "נמאס מהחלטות השיפוט"

4.2.2020 / 21:06

החלוץ רחוק רק שמונה שערים משיא המועדון: "כבוד גדול להיות ברשימה הזו, אני מאושר". רפואה התלונן: "קרית שמונה הקבוצה שהכי נפגעה מה-VAR", הבעלים הצטרף: "יש גבול לכל דבר"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפועל חיפה

חיוכים נרשמו הערב (שלישי) בהפועל חיפה לאחר שהקבוצה של חיים סילבס רשמה 1:2 על עירוני קרית שמונה הלחוצה ועלתה למקום החמישי. מדובר בניצחון שני ברציפות, ונראה שהאדומים מהכרמל שמו מאחוריהם את המשבר בו היו שרויים עד לפני כמה שבועות. עירוני קרית שמונה, לעומת זאת, סופרת משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון (היחידה שלא ניצחה ב-2020) והיא שקועה עמוק במאבקי התחתית.

עדן בן בסט הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברשימה מכובדת. עדן בן בסט/אדריאן הרבשטיין

עדן בן בסט, כובש שער הניצחון היפה של הפועל חיפה, עלה למקום השלישי בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון כשהגיע ל-58 שערים (כמו בני אלון). לפניו נותרו רק רובי יאנג (60) ואברהם גינזבורג (66). החלוץ אמר בסיום: "כבוד גדול להיות ברשימה הזו עם שחקנים כל כך גדולים מהעבר, נוסיף לזה את השער והניצחון הכל כך חשוב של הקבוצה, אני מאושר. זה מאבק כל כך קשה וכל הקבוצות כל כך צמודות אחת לשנייה, זה משחק לפה או לשם ואתה יכול למצוא את עצמך בפלייאוף העליון או בפלייאוף התחתון. אני שמח שהצלחנו להמשיך במומנטום מהניצחון מול הפועל תל אביב וניצחנו שזה הכי חשוב. אנחנו השחקנים צריכים לבוא ולתת את ה-100% בשביל הקהל, בשביל עצמנו ובשביל המועדון. הקהל של הפועל חיפה בא ותומך בכל מגרש בכמויות יפות ומעודד תמיד את הקבוצה. אנחנו מחויבים לתת את ה-100% בכל משחק ולא להתעסק במה שקורה בחוץ. אני דוחף את עצמי קדימה ורוצה להחזיר את עצמי למה שהביא אותי למקומות טובים. היום פתחתי ועשיתי את המיטב ואני שמח שזה נגמר בשער ובניצחון".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "היה קשה מאוד מול קבוצה שידענו שתילחם על החיים שלה. עשינו סוויץ' אחרי בלומפילד וידענו שזה יהיה משחק חפירות שיוכרע על הפרטים הקטנים. הבקענו בנייחים וגם שילמנו, אני שמח על השער הנהדר של עדן שחרץ את המשחק. אני גאה בשחקנים על מלחמה של 90 דקות, השגנו את מה שרצינו. יש לנו עוד ארבעה משחקים עד הפלייאוף, כל משחק הוא משימה סופר-חשובה בפני עצמה ואני מקווה שנצלח את זה כמו שצריך. התייצבנו אחרי תקופה קשה, שאפו אדיר לכל המערכת וליואב כץ. אולי נצליח להביא עוד שחקן כדי לחזק את הסגל לפני סגירת החלון".

על הפציעה של מיקי סירושטיין, שיש חשש כי הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי: "כל פעם אנחנו מקבלים איזו בשורה אחרת. אני לא יודע מה חומרת הפציעה ואני מקווה שעצרנו את זה בזמן והיא לא כל כך חמורה. אנחנו מתאחדים אחרי כל מכשול, מוצאים את הפתרונות ונלחמים חזק כדי להשיג את המטרה. המצב של הפצועים באמת קצת קיצוני, אבל נמשיך ונילחם על אף כל המכשולים".

איזי שרצקי בעלים עירוני קרית שמונה. דני מרון
כועס. איזי שרצקי/דני מרון

קובי רפואה, מאמן עירוני קרית שמונה: "אני לא מיואש ולא מתוסכל, מה הקטע פה? הכול בסדר. ברור שיש תסכול. השגנו שוויון, עוד לא שמחנו וכבר קיבלנו את השני. ברור שזה מתסכל. תסתכלו מי הקבוצה שהכי נפגעה מה-VAR, אחרים עושים רעש. שהשופטים יסתכלו על עצמם, אני לא רוצה לדבר. כל משחק הוא על שש נקודות, אנחנו מקבלים גולים נאיביים. אין לי הרבה מה להגיד".

הבעלים איזי שרצקי היה נחרץ אף יותר ואמר:" אני אמשיך להשקיע כי אין לי ברירה, אבל כבר נמאס מהחלטות השיפוט. יש גבול לכל דבר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully