וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייד מרובע ב-NBA: קאפלה עבר לאטלנטה, קובינגטון ביוסטון

יוסטון ויתרה על הסנטר המוביל שלה, אך קיבלה גם את ג'ורדן בל ממינסוטה, שקיבלה בחירת דראפט ואת ביזלי והרננגומס. גם ננה בהוקס

שחקן יוסטון קלינט קאפלה. AP
עוזב את יוסטון. קאפלה/AP

חלון הטריידים ב-NBA ייסגר בערב חמישי והבוקר (רביעי) קיבלנו טרייד גדול ראשון בהשתתפות ארבע קבוצות: יוסטון, אטלנטה, מינסוטה ודנבר. השורה התחתונה: רוברט קובינגטון וג'ורדן בל עוברים ממינסוטה ליוסטון, קלינט קאפלה וננה עוברים לאטלנטה, מאליק ביזלי, חואנצ'ו הרננגומס, אוון טרנר וג'ארד ואנדרבילט עוברים למינסוטה וג'ראלד גרין וקייטה דיופ עוברים לדנבר. כחלק מהעסקה, מינסוטה תקבל מאטלנטה בחירת סיבוב ראשון בדרך דרך ברוקלין והנאגטס יקבלו בחירת סיבוב ראשון מיוסטון.

קובינגטון, 29, יחזק אצל יוסטון את הקליעה מבחוץ. הוא רשם העונה ממוצעים של 12.8 נקודות ו-6 ריבאונדים ביוסטון והוא קולע בממוצע 2.3 שלשות למשחק. קאפלה, 25, היה הנכס הכי גדול שהיה לרוקטס להציע. הוא רשם העונה ממוצעים של 13.9 נקודות למשחק ו-13.8 ריבאונדים. הסנטר השוויצרי, שסבל מפציעה בתקופה האחרונה, מרוויח העונה 14.9 מיליון דולר ושכרו ישתדרג במיליון יורו בכל שנה. ההוקס מצידם מתחזקים מאוד בחלק הקדמי ויחד עם טריי יאנג וג'ף טיג הם צפויים להיות פקטור רציני בהרבה בעונה הבאה.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול רוברט קובינגטון, מינסוטה טימברוולבס. AP
יחזק את הקליעה של יוסטון. רוברט קובינגטון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully