וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל גליל עליון הנחילה הפסד שני ברציפות להפועל עפולה

הקבוצה של אבישי גורדון עלתה ללא גוני יזרעאלי שהושעה על ידי ההנהלה אך קיבלה משחק נהדר מדי. ג'י. שארפ (22) וגברה 73:82 על המוליכה. ניצחון חוץ ליבנה על עפולה

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים החשובים של ליגת העל

ארבעה משחקים נערכו הערב (שלישי) במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית. המוליכה הפועל עפולה רשמה הפסד שני ברציפות להפועל גליל עליון שעלתה למשחק ללא גוני יזרעאלי המושעה. אליצור יבנה השלישית השוותה לבני הרצליה שבמקום השלישי לאחר שניצחה באשקלון. הפועל חבל מודיעין מהתחתית השיגה ניצחון חשוב ומפתיע בחוץ על מכבי קרית מוצקין.

מאמן הפועל גליל עליון אבישי גורדון. אדריאן הרבשטיין
גליל עליון עם ניצחון חשוב ומפתיע. אבישי גורדון/אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל עליון - הפועל עפולה 73:82

המארחת עלתה ללא גוני יזרעאלי למשחק הערב לאחר שזה הושעה על ידי ההנהלה בעקבות הצורה בה העיר לשקד ירושלמי במשחק הקודם. על אף זאת, הצליחה גליל לשמור על משחק צמוד מול המוליכה מעפולה, והכריעה את המשחק בזכות רבע אחרון גדול אותו ניצחה 15:26. עפולה עם הפסד שני ברציפות, אך תישאר בפסגה גם אם הרצליה תנצח מחר. ווין לנגסטון ודי. ג'י. שארפ הוליכו את המנצחת עם 22 נקודות כ"א. 21 של בן קרטר בצד השני לא עזרו לאורחת.

שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
יבנה ממשיכה במומנטום. שי סגלוביץ'/מגד גוזני

אליצור אשקלון - אליצור יבנה 106:92

אשקלון הוליכה בתום הרבע הראשון, אך רבע התקפי נהדר של האורחת הוריד אותה ביתרון 9 להפסקת המחצית. פוש נוסף של יבנה ברבע האחרון הביא לה ניצחון חוץ חשוב שהשווה את מאזנה לזה של בני הרצליה (שתשחק מחר נגד הפועל חיפה) וביסס אותה במקום השלישי. בילי מקשפרד (23 ו-11 ריב') הוליך את המנצחת. משחק נהדר של דודו שמריז (22) לא עזר למארחת.

איוון אסקה שחקן מכבי אשדוד. קובי אליהו
הוליך את חבל מודיעין. איוון אסקה/קובי אליהו

מכבי קרית מוצקין - הפועל חבל מודיעין 86:82

האורחת מהתחתית עם ניצחון חוץ חשוב ומפתיע שנותן לה מעט אוויר לנשימה מהמקום האחרון. איוון אסקה (20) הוליך ארבעה שחקנים מחבל מודיעין שקלעו בספרות כפולות כשאוראל לב מוסיף 19 נקודות, 7 אס' ו-5 ריב'. 18 של נועם מטלון לא עזרו למארחת שנותרה במקום החמישי.

תוצאה נוספת:

מכבי הוד השרון - מכבי רעננה 73:74

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully