וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מירוטיץ' הציל את ברצלונה עם סל ניצחון, פנר ממשיכה במסע ההתאוששות

כוכב בארסה צלף 26 נקודות ב-76:77 הדרמטי על ולנסיה. פנרבחצ'ה ניצחה 68:73 בסנט פטרסבורג לפני מכבי תל אביב, פאו מעדה בבלגרד

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אלופות היורוליג מהעשור הקודם

המחזור ה-22 ביורוליג ננעל הערב (רביעי) עם שלושה משחקים מלבד הניצחון של מכבי תל אביב על חימקי מוסקבה. ניקולה מירוטיץ' הציל את ברצלונה מהפסד לוולנסיה, פנרבחצ'ה ניצחה בסנט פטרסבורג ופנאתינייקוס מעדה בבלגרד.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
בשיאו. מירוטיץ'/GettyImages

ולנסיה - ברצלונה 77:76

בדיוק בשביל הרגעים הללו השקיעה ברצלונה כל כך הרבה כסף בניקולה מירוטיץ': הכוכב מספר 1 ביורוליג סיפק את אחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה, השאיר את בארסה בתמונה למרות משחק חלש של שאר חבריו, וקינח את סל ניצחון גדול שלוש שניות לסיום, אחרי מהלך אחד על אחד מרשים. הוא סיים את המשחק עם 26 נקודות, והיה היחיד מבין שחקני ברצלונה שהגיע לספרות כפולות. מנגד, ולנסיה המשתפרת קיבלה 17 מפרננדו סן אמטריו הבלתי נגמר ו-14 מבויאן דובלייביץ', אבל ספגה הפסד מתסכל שמרחיק אותה מתמונת הפלייאוף.

ננדו דה קולו שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
במסע התאוששות. ננדו דה קולו/GettyImages

זניט סנט פטרסבורג - פנרבחצ'ה 73:68

פתיחת העונה האיומה של הקבוצה של ז'ליקו אוברדוביץ' נשכחה כלא היתה, ואחרי שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים כולל שלושה רצופים, הפלייאוף מתקרב בצעדי ענק. בזכות הניצחון עלו הטורקים למאזן שווה לזה של מילאנו שבמקום השמיני, ובכושר הנוכחי היד עוד נטויה. זה לא היה משחק התקפי מבריק של פנר, אבל לאו ווסטרמן (13), קוסטאס סלוקאס (12), יאן וסלי ולואיג'י דאטומה (11 כל אחד) עשו את העבודה. אוסטין הולינס בלט עם 16 נקודות אצל המפסידה.

ריק פיטינו מאמן פנאתינייקוס. GettyImages
הפסד שני ברציפות. ריק פיטינו/GettyImages

הכוכב האדום - פנאתינייקוס 73:78

לאחר ארבעה הפסדים רצופים, הסרבים התאוששו דווקא מול החבורה השאפתנית של ריק פיטינו. זה קרה בעיקר בזכות מופע של איש אחד: קווין פאנטר, שצלף 24 נקודות כולל מהלך גדול של סל ועבירה בדקה האחרונה, שהעביר את היתרון לכוכב האדום ובדיעבד התברר כמכריע. סטראטוס פרפרוגלו הוסיף 12 למנצחת, בעוד פאו קיבלה 12 מדשון תומאס ויורגוס פפאיאניס, 11 מג'ימר פרדט ו-10 מניקוס פאפאס, אבל לא מנעו הפסד שני ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully