וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורופקאפ: עירוני נס ציונה רוצה לחטוף את הכרטיס לרבע הגמר

הכתומים ינעלו את שלב הבתים השני באירופה כשיתארחו ברומניה אצל קלוז' (18:30). המטרה - לנצח ביותר מ-3 נקודות ולקוות לתוצאה טובה במשחק המקביל בין מינסק לאורדאה. וויטי ישוב לסגל, טל דן בספק

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: התגובות להפסד של מכבי תל אביב לריאל מדריד ביורוליג

עירוני נס ציונה תעלה מחר (רביעי, 18:30) למשחקה האחרון בשלב הבתים השני של היורופקאפ כשתפגוש את קלוז' הרומנית בחוץ. הכתומים מגיעים למשחק בידיעה שיש להם עדיין סיכוי אמיתי לעלות לשלב הבא, אך לא כל ניצחון יספיק להם כדי להעפיל לרבע הגמר.

כדי לעלות תצטרך נס ציונה לנצח את קלוז' ביותר מ-3 נקודות. הפסד, או ניצחון עד 3 נקודות, משמעותו הדחה. אם נס ציונה תנצח, אך במשחק המקביל תפתיע אורדאה את צמוקי מינסק בבלארוס, היא תצטרך לנצח ב-9 נקודות ומעלה, ולקוות שאורדאה לא תנצח ביותר מ-3 נקודות מאשר ההפרש שבו הם ניצחו.

הכתומים יצאו לרומניה לקראת המשחק באמונה שהם יכולים לחזור בסוף השבוע הביתה עם הכרטיס לרבע הגמר, לקראת חצי גמר גביע המדינה בשבוע הבא. ג'ף וויטי, שפספס את שלושת משחקיה האחרונים של נס ציונה, ישוב לסגל, כשגם ג'יי פי טוקוטו, שערך בכורה בהפסד לעירוני נהריה ביום ראשון האחרון, ישחק. מי שנמצא בספק מסוים להתמודדות הוא טל דן, שסובל מפציעה שמנעה ממנו לשחק ברוב שלבי המשחק נגד נהריה בראשון.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
בספק למשחק. טל דן/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully