וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: 3:4 משוגע לבאייר לברקוזן על בורוסיה דורטמונד

שערים בדקות 81 ו-82 העניקו לקבוצה של פטר בוס מהפך גדול ושלוש נקודות. דאבור שיחק 90 דקות בהפסד של הופנהיים 1:0 בפרייבורג

עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי השינויים בפסגת הבונדסליגה, המחזור ה-21 יצא לדרך בסוף השבוע. באיירן מינכן תארח את ר.ב. לייפציג ביום ראשון למשחק המרכזי (ואולי משחק העונה) ובינתיים שתיהן יכולות להיות מרוצות מההפסד של בורוסיה דורטמונד 4:3 בלברקוזן. גם מונאס דאבור והופנהיים סיימו את השבת ללא נקודות.

שחקן באייר לברקוזן, קווין פולאנד. רויטרס
הולאנד? פולאנד!/רויטרס

באייר לברקוזן - בורוסיה דורטמונד 3:4

איזה משחק משוגע בבי ארנה. שני מהפכים, סיומת דרמטית, משחק ליגה ראשון בו ארלינג הולאנד לא כובש וניצחון מתוק לפטר בוס על האקסית. קווין פולאנד כבש פעמיים עבור לברקוזן בדקות 20 ו-43, כשבתווך דורטמונד מבצעת מהפך משערים של מאטס הומלס (22) ואמרה ג'אן (33). אחרי 2:2 במחצית, הקצב לא נרגע. רפאל גריירו החזיר את היתרון לצהובים-שחורים בדקה ה-64, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת למארחת. ליאון ביילי קבע 3:3 בדקה ה-81 ודקה לאחר מכן לארס בנדר כבש שער ניצחון.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מונס דאבור שחקן הופנהיים מול אלכסנדר שבולוב שוער פרייבורג. GettyImages
רק כמעט. דאבור מחמיץ הערב/GettyImages

פרייבורג - הופנהיים 0:1

אחרי הצמד המאוחר לרשת של מנואל נוייר באליאנץ ארנה, קיווה החלוץ הישראלי להמשיך את המומנטום ולרשום גם שער ראשון בבונדסליגה. הוא קיבל קרדיט ממאמן הופנהיים ופתח בהרכב בפעם השלישית ברציפות בליגה, אבל הפעם התקשה לספק את הסחורה. דאבור היה פעיל למדי במחצית הראשונה, אבל הרבה להחמיץ: הפספוס הראשון הגיע כבר בדקה הרביעית אחרי התגנבות לרחבה, השני עם בעיטה מחוץ לרחבה שנהדפה, והשלישי - והגדול מכולם - בדקה ה-34, עם החטאה באחד על אחד מול שוער היריבה. כעבור מספר דקות ספג דאבור כרטיס צהוב אחרי ויכוח עם השופט, ועד הסיום לא הגיע להזדמנויות של ממש. לוקה וולדשמיט כבש את שער הניצחון בפנדל בדקה ה-40, והצמיד את פרייבורג להופנהיים בטבלה.

טימותי צ'נדלר שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
איזו חגיגה גדולה של צ'נדלר וחבריו/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - אוגסבורג 0:5

הנשרים, שנראו לא טוב ברוב החלקים של מחצית העונה הראשונה ואף חששו מירידת ליגה, חזרו מפגרת החורף נהדר והשיגו ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים כשבין לבין הם גם מנצחים 1:3 את ר.ב. לייפציג בגביע ועולים לרבע הגמר. טימותי צ'נדלר האמריקאי כבש צמד (37 ו-48) והגיע לארבעה שערים ב-2020 כשרק ארלינג הולאנד כובש יותר ממנו מבין שחקני הבונדסליגה (7). אנדרה סילבה הוסיף (55). פיליפ קוסטיץ' הוסיף צמד בתוך דקה (89 ו-90): הראשון היה שער אופייני מצד שמאל עם רגל שמאל לפינה הרחוקה בדקה ה-89. כעבור דקה הסרבי נהנה מחילוץ כדור ומסירת רוחב של מיאט גאצ'ינוביץ' ובעט מול שער ריק פנימה את ה-0:5. בזכות הניצחון שיפרה פרנקפורט את מזאנה ל-28 נקודות ועברה את אוגסבורג שנותרה על 26.

משחקים נוספים

מיינץ - הרטה ברלין 1:3

כבש למיינץ: רובין קוואיסון (17, 82 ו-94 בפנדל). כבש להרטה: ג'פרי ברומה (84, עצמי)

פדרבורן - שאלקה 1:1

כבש לשאלקה: אחמד קוטוג'ו (63). כבש לפדרבורן: קלאוס גיאסולה (81)

אוניון ברלין - ורדר ברמן 0:2

כבש לאוניון ברלין: מריוס באטלר (52, 72)

דיסלדורף - וולפסבורג 1:1

כבש לדיסלדורף (מתיאס זימרמן, 13). כבש לוולפסבורג: רנאטו סטפן (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully