וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד עם הפסד שלישי רצוף, מכבי ראשון לציון עם שיא שערים עונתי

האלופה הפסידה 27:26 בחולון, המוליכה הרשימה עם 28:41 ברחובות, הפועל ראשון לציון עלתה למקום השני וחן פומרנץ הציל את רמת השרון מהפסד בבכורה המחודשת עם שוויון בשניות הסיום

באדיבות אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: טקס הזכייה של נובאק דג'וקוביץ' באליפות אוסטרליה הפתוחה

המחזור ה-14 בליגת העל בכדוריד נערך הערב (שני) ובישר על עוד הפסד של האלופה הפועל אשדוד, הפעם 27:26 בחולון. המוליכה מכבי ראשון לציון שברה את שיא השערים העונתי עם 28:41 מרשים ברחובות, ויריבתה העירונית ניצלה את ההפסד של אשדוד ועלתה למקום השני עם 18:28 בקרית אונו. 33:33 דרמטי בקרב הצמרת בין א.ס. רמת השרון למ.כ באר שבע, כשחן פומרנץ השווה בשניות הסיום בהופעתו הראשונה העונה במדי רמת השרון. א.כ נס ציונה ובני הרצליה נפרדו ב-34:34, בעוד קרית מוצקין ניצחה 26:30 בדימונה.

כדוריד: טבלת ליגת העל, מחזור 14. אתר רשמי
טבלת הליגה/אתר רשמי

עירוני רחובות - מכבי ראשון לציון 41:28

במחזור השני כבשה מכבי ראשון לציון 40 שערים והערב היא שיפרה את הנתון הזה ורשמה ניצחון שישי ברציפות. ירמי סידי, שרון שלם, עמית סטלמן, שניר נציה והשוער הצעיר טל אליוכין בלטו, כשהמנצחת פועלת כעת לצירופו של השוער המונטנגרי ולאדן אברמוביץ' שנבחן בימים האחרונים, לאחר שהתברר כי השוער הוותיק יוליאן סטראט לא יוכל לשוב לשחק בגלל הפציעה. המארחת רשמה הפסד ליגה חמישי ברציפות.

הפועל קרית אונו - הפועל ראשון לציון 28:18

אחרי שהפכה פיגור של חמישה שערים לניצחון דרמטי על עירוני רחובות, הפעם הפועל ראשון לציון עשתה את זה קל יותר. עוז חממי הוביל את המארחת, כאשר שי נתן ואופק שטיינר הצטיינו בהגנה ובהתקפה. בשורות אונו בלטו נדב ביטון, מרקו מאטיץ' ומרקו קאמפר

גאבור לנגהאנס שחקן הפועל אשדוד בכדוריד מול עדן ג'ינג'י שחקן מ.כ. יובלים חולון. מני אלגריסי, הפועל אשדוד, אתר רשמי
אשדוד במשבר. גאבור לנגהאנס/אתר רשמי, מני אלגריסי, הפועל אשדוד

מ.כ. יובלים חולון - הפועל אשדוד 26:27

המארחת הייתה היחידה שניצחה את האלופה בסיבוב הראשון, וכעת השלימה עליה דאבל והנחילה לה הפסד שלישי ברציפות מפתיחת הסיבוב השני. אשדוד הייתה קרובה לחזור אחרי שפיגרה ברוב שלבי המשחק, אבל לא הצליחה להשוות בדקות הסיום וירדה למקום השלישי, בעוד חולון התקדמה לרביעי ויש לה עדיין משחק חסר מול רמת השרון.

א.ס. רמת השרון - מ.כ. באר שבע 33:33

המארחת הגיעה אחרי שבעה ניצחונות רצופים, האורחת עם חמישה ושתיהן נעצרו. רמת השרון קיבלה את חן פומרנץ בבכורה מחודשת, רגע לפני המשחק בשבת מול דינמו ויקטור הרוסית בשמינית גמר גביע האתגר האירופי, והשחקן הוותיק היה חתום על השוויון הדרמטי כשנותרו שתי שניות לסיום, עם אחד מארבעת שעריו במשחק. מילאן בויאשיץ' הוביל את מבקיעי באר שבע עם 9 שערים ונעזר ב-7 של ולדימיר דמטרייביץ', כשמנגד מילאן פאבלוביץ' ופרדראג ווין כבשו 6 שערים כל אחד.

משחקים נוספים:

א.כ. נס ציונה - בני הרצליה 34:34

מכבי דימונה - מכבי קרית מוצקין 30:26

שחקן א.ס. רמת השרון חן פומרנץ. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
סיפק את הסחורה במשחק הקאמבק. חן פומרנץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully