וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "חיזוק? יש לנו עוד שלושה ימים, הכול יכול לקרות"

3.2.2020 / 22:07

מאמן מכבי תל אביב לא פסל חיזוק ונשמע מודאג מהיכולת במחצית הראשונה: "זו לא פעם ראשונה שאנחנו צריכים לתקן במחצית השנייה". ניסו אביטן: "רחוקים מלהרים ידיים". ומה הסיבה למאבקים ביציעים?

עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס, אפטר: תומר פרלנדס

רק במחזור הקודם מכבי תל אביב שמטה שתי נקודות ב-1:1 מול הפועל באר שבע. הערב (שני) האלופה פתחה פער של שמונה נקודות בפסגה אחרי 1:2 על רעננה כשהיא מנצלת עד תום את ההפסד המפתיע של מכבי חיפה להפועל כפר סבא. עומר אצילי כבש צמד אחרי החמצות גדולות של מיכה ואופואדו במחצית השנייה. יוג'ין אנסה צימק בשער יפהפה בתוספת הזמן.

על הניצחון העיבו מאבקי המחנות בקהל הצהוב. האוהדים בשערים 10-11 לא הסכימו לעודד בפתיחת המשחק בגלל החלטת המשטרה שלא לאפשר להם להכניס תופים ואביזרי עידוד, למרות הודעת המועדון מלפני כמה ימים כי יש אישור לעניין. האוהדים בשערים 8 ו-13 דווקא עודדו ובתגובה אלו בשערים 10-11 קראו קריאות בוז לעברם, וכך התנהלו קרבות קולניים בין היציעים שכללו קללות ובוז.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לעוד אליפות? ולאדן איביץ'/ברני ארדוב

ולאדן איביץ' אמר בסיום: "שיחקנו טוב יותר במחצית השנייה וזו לא הפעם הראשונה שאנחנו צריכים להשתפר אחרי המחצית הראשונה. יש לנו עוד הרבה דברים לשפר ונעשה את זה עם עבודה קשה. השחקנים שלי נלחצו במחצית הראשונה לשער שלהם, אבל אף אחד לא יכול להגיד שלמכבי לא הגיע הניצחון הזה".

על פער שמונה הנקודות בפסגה: "העונה שעברה היא היסטוריה. העונה אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו משתפרים ושום דבר לא גמור". לגבי חיזוק אפשרי: "יש לנו עוד שלושה ימים והכול יכול לקרות".

עומר אצילי אמר: "אין לי הסבר להבדלים בין המחציות. במחצית הראשונה נראינו לא טוב ובמחצית השנייה זה נראה שונה. בדרך כלל זה לא קורה לנו כי אנחנו באים בטירוף לכל המשחקים. היום זה לא קרה, אבל הצלחנו להשתפר והשגנו את הניצחון בסופו של דבר וזה מה שחשוב. אנחנו רוצים לקחת את התואר השנה ואנחנו לא חושבים על שיאים בלי הפסדים או הפסד בשנתיים, זה לא מעניין אותנו. אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות. אנחנו לא מתייחסים לפער בצמרת, יש עוד דרך ארוכה עד הפלייאוף והכול תלוי בנו".

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
רחוק מלהרים ידיים. ניסו אביטן/ברני ארדוב

ניסו אביטן סיכם את ההפסד: "תחושות מעורבות, זה מאכזב כי היו לנו 45 דקות טובות מאוד ואז ספגנו שער ורדפנו אחרי מכבי תל אביב. זה לא פשוט כי מכבי תל אביב קבוצה מצוינת. איביץ' החמיא לי, הוא מנומס, יש בינינו יחסי ידידות טובים מאוד. כשאתה לא לוקח נקודות, אתה מאוכזב, אבל יש לנו דברים לקחת מהמשחק הזה. שער מדהים של אנסה, אבל כשאתה מבקיע אותו בדקה האחרונה של תוספת הזמן, אתה מבין שזה לא יעזור".

לגבי ההמשך: "אנחנו רחוקים מלהרים ידיים. בחלון הזה צירפנו שחקן ומחר אנחנו אמורים לצרף עוד שחקן זר, יש לנו סגל שהוא בסדר גמור ויכול להתמודד בליגה. סיימנו את המשחקים מול קבוצות הצמרת ואנחנו במרחק של משחק אחד, אני חושב שאנחנו יכולים בהחלט להישאר. יש בלם זר שפה בארץ ואני מקווה שמחר כבר ישלים את כל התהליך. כשכולם יחזרו, אני מאמין שיש לנו סגל מספיק טוב כדי להישאר בליגה. גם אם דויד מתאוס עוזב, לא הייתי אומר את זה כאן. יש לנו מספיק מקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully