וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ניצחון שלישי ברציפות למכבי ראשון לציון, מכבי חיפה ניצחה בגן נר

אדם אריאל (21) סידר לכתומים 72:80 על הפועל באר שבע. גרגורי ורגאס הגיע לטריפל דאבל כבר ברבע השלישי, סורקין הוסיף 22 נקודות (6 מ-6 לשלוש) והירוקים חגגו עם 84:93 למרות חסרונו של ג'יימס יאנג

אלכס המילטון מכבי ראשון לציון. אתר רשמי
משחק פושר שלו בניצחון. אלכס המילטון מול טי ג'יי וויליאמס/אתר רשמי

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל ננעלו הערב (שני) כשלאחר המחזור תצא ליגת העל לפגרת חצי גמר וגמר גביע המדינה. השלישית בטבלה, מכבי ראשון לציון, השיגה ניצחון שלישי רצוף הפעם מול הפועל באר שבע. טריפל דאבל נדיר של גרגורי ורגאס סידר למכבי חיפה ניצחון בחוץ על גלבוע/גליל.

טי ג'יי וויליאמס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
21 נקודות שלו לא הספיקו. טי ג'יי וויליאמס/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - הפועל באר שבע 72:80

הקבוצה של גיא גודס ידעה לצאת מתקופה פחות טובה בשבועות האחרונים עם ניצחונות גדולים בשני המחזורים האחרונים על הפועל אילת וגלבוע/גליל. הערב היא התקשתה יותר מהצפוי ואיבדה יתרון של 20 נקודות, אבל ידעה לשמור על הניצחון בבית מכבי הרבה בזכות אדם אריאל שתפר 21 נקודות וארבע שלשות, כולל חמש נקודות רצופות במצב של 70:75 בלבד למארחת ולמעשה היה זה שהבטיח את הניצחון. ג'יימס קלי תרם 12 מהספסל לראשון, שקיבלה רק 15 נקודות משותפות של המילטון ומונרו. טי ג'יי וויליאמס הוביל כרגיל את באר שבע עם 21 נקודות, אבל הרבע השלישי בו ניצחה ראשון 17:30 היה בעוכרם של האורחים, שנאלצו לרדוף אחרי היריבה במשך 30 דקות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
נועם דברת מכבי ראשון לציון עמית זיס הפועל באר שבע. אתר רשמי
הכוכב העולה של ראשון לציון. נועם דוברת/אתר רשמי
seperator

הפועל באר שבע המשיכה לשמור כמו שהיא יודעת, או יותר נכון לא יודעת ואפשרה לראשון לציון לקלוע 30 נקודות ברבע הראשון כשאדם אריאל חוגג מבחוץ ודריל מונרו מטייל בצבע האדום. הכתומים המשיכו את הבריחה גם ברבע השני וג'יימס קלי העניק יתרון שיא מקו - 17:36.

באר שבע עשתה מאמצים כדי לחזור למשחק במחצית השנייה. טי ג'יי וויליאמס הפגיז ושלשה של עמית שמחון קבעה 70:75 בלבד לראשון לציון כשנותרה דקה לסיום. אלא שאז הגיע אדם אריאל שתפר שלשה וגם הוסיף שתי נקודות מהקו שקבעו 70:80 לראשון לציון שסגר עניין ובסיום: 72:80 לראשון לציון שמשיגה ניצחון שלישי ברציפות.

גרגורי ורגאס שחקן מכבי חיפה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
טריפל דאבל כבר ברבע השלישי. גרגורי ורגאס/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

הפועל גלבוע/גליל - מכבי חיפה 93:84

ג'יימס יאנג הסקורר הגדול של מכבי חיפה לא עמד לרשותה היום בגלל פציעה וגליל קיוותה לנצל את זה. אלא שהיא לא לקחה בחשבון הצגה פשוט ענקית של גרגורי ורגאס ורומן סורקין שהובילו את הירוקים לניצחון חוץ מרשים שממשיך את המומנטום החיובי מהחודש האחרון. ורגאס הגיע לטריפל דאבל כבר ברבע השלישי (!) וסיים את המשחק הזה עם 16 נקודות, 13 אסיסטים ו-12 ריבאונדים. סורקין הפגיז שש שלשות משישה ניסיונות וקלע כמובן שיא קריירה של 22 נקודות. גליל ניסתה להישאר בתמונה עם 25 נקודות של גאלי ו-13 של יפתח זיו ויותם חנוכי שהיו טובים, אבל ורגאס פשוט עשה ככל העולה על רוחו וסידר לחיפה נקודות בכל פעם שהיא היתה צריכה.

seperator

גלבוע גליל פתחה את המשחק טוב יותר ועלתה ליתרון 10:15 בזכות צליפות של סוסה ויפתח זיו. אלא שחיפה לא נבהלה והפכה את הקערה עם ריצת 0:8 בראשותם של גרגורי ורגאס שחילק ארבעה אסיסטים, רובם לרומן סורקין שתפר שלוש שלשות ברבע הזה. סאגס עם שלשה וזיו מהצד השני קבעו 25:21 לאורחים בסוף הרבע. גליל חזרה להוביל ברבע השני הרבה בזכות יפתח זיו וג'מאר גאלי. שלשות של סאגס ובריסקר החזירו את היתרון לירוקים וקבעו 36:38. ג'מאר גאלי הנהדר מנע מחיפה לברוח והמחצית הסתיימה ב-43:41 קטן לאורחים.

הרבע השלישי עמד בסימן הצגה של מכבי חיפה, או יותר נכון של גרגורי ורגאס שהיה בכל מקום וארבע דקות לקראת סיומו הגיע לטריפל דאבל עם 11 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, רובם לרומן סורקין שחגג עם ארבע שלשות ו-17 נקודות. חיפה פתחה יתרון דו ספרתי, אבל ג'מאר גאלי מזער נזקים עם שלשה נוספת שהעלתה את מאזנו ל-23 נקודות וצימקה ל-62:57 בלבד. הגענו לרבע הרביעי. ורגאס המשיך להגדיל את הטריפל דאבל שלו ולחלק אסיסטים, אבל סוסה להט וסל של יפתח זיו צימק ל-81:75 כשנותרו שלוש דקות לסיום. האיש של גליל בדקות ההכרעה היה יותם חנוכי שעם שלשה גדולה ועוד סל צימק ל-83:80, אבל ורגאס, שוב הוא, קלע מהקו וחילק עוד אסיסט גדול לסורקין שהטביע והתקפה לאחר מכן תפר שלשה שישית משישה ניסיונות שסגרה עניין וקבעה 80:88, קצת יותר מדקה לסיום ובסיום: 84:93 גדול למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully