וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס "מתאבדים" על דיאנג'לו ראסל, בוסטון ואטלנטה נאבקות על קאפלה

חלון הטריידים ב-NBA עומד להיסגר: הניקס הציעו לווריירס 4 שחקנים עבור הרכז, יוסטון מחפשת טרייד על הסנטר, מיאמי בעקבות גלינארי

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

חלון ההעברות ב-NBA ייסגר ביום חמישי בערב ומבול השמועות לגבי עסקאות אפשריות כבר יצא לדרך. אנחנו נרכז כאן את כל השמועות והעסקאות שעשויות להיחתם היום או עד יום חמישי.

דיאנג'לו ראסל, גולדן סטייט ווריירס. AP
איזו קבוצה תקלוט אותו? דיאנג'לו ראסל/AP

21:30: אדריאן ווג'נארובסקי טוען שבוסטון סלטיקס ואטלנטה הוקס הן שתי הקבוצות שמנהלות מגעים עם יוסטון לגבי קלינט קאפלה.

21:00: ברנדון רובינסון חושף שהניקס הציעו לגולדן סטייט את בובי פורטיס, קווין נוקס, פרנק נטיליקינה, אלונזו טרייר ובחירת סיבוב שני תמורת דיאנג'לו ראסל.

19:20: ג'בארי יאנג מדווח שסן אנטוניו, שנאבקת על המקום השמיני במערב, רוצה להעביר בטרייד את מרקו בלינלי ודמארה קארול. בנוסף הוא טוען שפילדלפיה בוחנת טרייד אפשרי עם דטרויט עבור דרק רוז הרכז המתקאמבק.

18:20: לאן בגלי טוען שגולדן סטייט והניקס מנהלות שיחות לטרייד עבור דיאנג'לו ראסל, כאשר שמותיהם של בובי פורטיס ופרנק נטיליקינה הוזכרו כמועמדים לעבור תמורתו לשורות הווריירס.

18:00: כריס היינס מדווח שטריסטן תומפסון הפורוורד של קליבלנד זמין לטרייד עד סגירת החלון. תומפסון רושם ממוצעי קריירה של 12 נקודות ו-10.4 ריבאונדים למשחק.

17:50: יוסטון מנסה לעשות טרייד על קלינט קאפלה הסנטר השוויצרי שלה. שאמס צ'ראניה מדווח שאטלנטה וסקרמנטו הן המועדון המובילות לקלוט אותו.

17:30: זאק לואו מדווח שמיאמי היא אחת הקבוצות שמביעות עניין בטרייד על דנילו גלינארי, כוכבה האיטלקי של אוקלהומה סיטי שרושם העונה ממוצע של 19.2 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully