וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מהיר: מסאי דגו מונה למאמן הפועל פתח תקוה

המאמן חוזר לתפקיד אחרי חצי עונה לא מוצלחת בקרית שמונה וייכנס לנעליו של נוסבאום שפוטר: "מכיר את המועדון ומודע לעוצמות שלו"

מאמן חדש ישן להפועל פתח תקוה: מסאי דגו מונה הערב (רביעי) למאמן המלאבסים והוא יחליף על הקווים את עמיר נוסבאום שפוטר אתמול מתפקידו אחרי שני ההפסדים מול מכבי פתח תקוה ומ.ס כפר קאסם. דגו, 33, אימן כזכור את הקבוצה בעונה שעברה והשאיר אותה בלאומית למרות שהיא פתחה את העונה עם מינוס 11 נקודות.

בהנהלת המועדון פנו לפני כן גם לעופר טסלפפה שפוטר מראשון לציון והיה חופשי, אך המו"מ עמו לא צלח ודגו יחזור לתפקיד המוכר לו אחרי שפוטר בשלב מוקדם של העונה מעירוני קרית שמונה. במקביל, הקבוצה תנסה להתחזק בשני שחקנים עד סגירת חלון ההעברות, כאשר הדחיפות הגבוהה ביותר היא למצוא מגן ימני וגם קשר התקפי.

שני ההפסדים הרצופים דרדרו את הפועל פתח תקוה למקום העשירי בטבלה, אך היא מרוחקת רק שתי נקודות מהמקום השישי כך שהמאבק על הפלייאוף העליון עוד פתוח לחלוטין.

מסאי דגו מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
חוזר לפתח תקוה. מסאי דגו/סוכנות ג'יני

המאמן סיפר מיד לאחר החתימה: "אני שמח לחזור להפועל פתח תקוה. אני מכיר את המועדון הזה, מאמין בו ויודע מה העוצמה שלו. אני בטוח שאפשר לעשות דברים עוד העונה, ובטח שבעונה הבאה"

* לאחר עונה וחצי במדי הפועל קטמון ירושלים, השחקן סער בנבנשתי שוחרר מהקבוצה ואמר: "אני מודה למועדון על תקופה מדהימה ועל כל העזרה הרפואית בשנה האחרונה. אני מודה לאוהדים, שאין כמוהם בארץ, על התמיכה הבלתי פוסקת. המועדון הזה צריך להיות בליגת העל ואני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully