וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: הבלם נדב מוניס חתם

הבלם בן ה-28 הגיע מהפועל אום אל פאחם: "אתן את כולי וביחד עם הקהל שלנו נחזור למקום הטבעי של המועדון". יניב בריק שוחרר ועבר להפועל ניר רמת השרון, בני לוד החתימה את מחמוד יוסף

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

הפועל ראשון לציון הודיעה על החתמתו של הבלם נדב מוניס בן ה-28, שהגיע מהפועל אום אל פאחם. יניב בריק שוחרר ועבר להפועל ניר רמת השרון.

"אני שמח להגיע", אמר מוניס לעמוד הפייסבוק של הקבוצה. "אתן את כולי וביחד עם הקהל שלנו נחזור למקום הטבעי של המועדון. יאללה ראשון".

הפועל ראשון לציון נמצאת במקום השני בליגה הלאומית עם 43 נקודות - ארבע פחות ממכבי פתח תקוה שמוליכה את הליגה עם 47 נקודות ומשחק חסר. במקום השלישי עם חמש נקודות פחות נמצאת הפועל קטמון, כך שמצבה של הפועל ראשון לציון, שנמצאת במקום המוביל לליגת העל, לא רע בכלל.

נדב מוניס שחקן הפועל ראשון לציון. האתר הרשמי של הפועל ראשון לציון,
יחזק את הכתומים. מוניס/האתר הרשמי של הפועל ראשון לציון

* בני לוד ממשיכה להתחדש במהלך החלון והפעם החתימה את מחמוד יוסף, שחקן ההתקפה של הפועל כפר סבא שביקש לצאת להשאלה עד לסיום העונה ויחזור בקיץ לסגל הירוק.

* הפועל רמת גן החתימה את החלוץ הברזילאי קלאודיר (27) שגדל בפלמנגו ושיחק בשנים האחרונות בליגות של ארמניה, איראן ואינדונזיה.

* אחרי שהחתימה את הקשר פיליפ מנה, הפועל אום אל פאחם צירפה גם את החלוץ עזת חלאיילה מהפועל עכו.

* הפועל עפולה החתימה את הבלם ארז איסקוב (22) שהתחיל את העונה בהפועל ניר רמת השרון ושיחק בעברו בהפועל רמת גן והפועל בקה אל גרבייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully