וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: השוער ריתק לדשא אוהד, וקיבל בעיטה לראש מחברו לקבוצה

אירוע ביזארי במיוחד בברזיל: שוער אבאי שלח אוהד לקרקע אחרי ריתוק מרשים, חברו לקבוצה שניסה לבעוט באותו אוהד פספס בענק ופגע בטעות בראשו

אוהדים פורצים לכר הדשא במשחק בין פיגורנסה לאבאי/צילום מסך

סביר להניח שאפילו חובבי הכדורגל הברזילאי הגדולים ביותר לא התעניינו יתר על המידה במפגש בין פיגורנסה לאבאי, שנערך אתמול (ראשון) במסגרת הליגה המחוזית של מדינת סנטה קטרינה. מדובר בסך הכול בליגה מחוזית ובשתי קבוצות טובות, אך לא ממש נוצצות. גם האירועים על כר הדשא לא ממש שווים אזכור, אחרי שאבאי ניצחה 0:2.

אז למה בכל זאת אנחנו כותבים לכם על המשחק שנערך בברזיל? במהלך ההתמודדות, אוהדי הקבוצות התפרעו ביציעים, ושוטרים ומאבטחים ששמרו על הסדר במשחק נאלצו להתערב. אוהד אחד הצליח לחמוק מהם ולהגיע עד לספסל של אבאי, שם הוא ניסה לתקוף את אחד השחקנים. אלא שאז הגיע גלדסון, שוערה המחליף של הקבוצה, שתפס את אותו אוהד והפיל אותו בעזרת תרגיל ג'ודו מרשים, שלא היה מבייש את טדי רינר האגדי.

בזמן שהוא מרתק את אותו אוהד לרצפה, חברו לקבוצה של גלדסון רצה גם הוא להראות לאוהד מה הוא חושב עליו, אז הוא שלח לכיוונו בעיטה חזקה, שלצערו פגעה בראשו של גלדסון ולא באוהד. הווידאו כמובן הפך ויראלי בתוך כמה רגעים, ועל פי התקשורת בברזיל השחקנים ואוהד צפויים להיענש בחומרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully