וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד בפנדלים, הבעלים של פיורנטינה: "אני נגעל"

הפורטוגלי ממשיך להציג מספרים אדירים ביובנטוס, רוקו קומיסו תקף את השיפוט: "קבוצה שהחתימה שחקנים ב-350 מיליון יורו לא צריכה עזרה משופטים. המשחקים האלה משודרים בכל העולם, מה אנשים חושבים כשהם רואים את הזבל הזה?"

עריכת וידאו: נועה לוי

כריסטיאנו רונאלדו ממשיך את העונה המצוינת שלו. הכוכב של יובנטוס כבש היום (ראשון) צמד בניצחון 0:3 על פיורנטינה, והפורטוגלי, שחוגג יום הולדת 35 ביום רביעי, כבש משחק תשיעי ברציפות בסרייה A. זה היה השער התשיעי של רונאלדו בששת המשחקים האחרונים, והעונה יש לו 33 שערים ב-33 משחקים.

רונאלדו כבש בשני פנדלים, כשאת השער השלישי הוסיף מתיאס דה ליכט. הפנדל הראשון היה על נגיעת יד, השני על עבירה. אחרי המשחק הבעלים של פיורנטינה רוקו קומיסו אמר שהוא "נגעל" מהפנדלים של יובנטוס שאותם כבש רונאלדו, כששתי ההחלטות התקבלו בעזרת ה-VAR.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. GettyImages
כושר שיא. רונאלדו/GettyImages

"אני נגעל", אמר קומיסו, "אני חושב שקבוצה שהחתימה שחקנים ב-350 מיליון יורו לא צריכה עזרה משופטים. יובה חזקה מאוד, תנו לה לנצח על המגרש, לא במתנות מהשופט. זה לא פיר לכדורגל האיטלקי, המשחקים האלה משודרים בכל העולם, מה אנשים חושבים כשהם רואים את הזבל הזה? משחקים באיטליה מוכרעים על ידי שופטים, אי אפשר להמשיך ככה".

פאבל נדבד, סגן נשיא יובנטוס, לא אהב את ההערות ואמר: "אין לי תשובות לקומיסו. אני מכבד אותו, אבל אומרים יותר דברים על יובנטוס. נמאס לנו מזה. הגיע לנו לנצח. תפסיקו לערב שופטים".

אגב, באופן די משעשע, לפני המשחק שוער פיורנטינה בארטלומיי דרגובסקי אמר ש"למדתי את רונאלדו ואני יודע איך הוא בועט פנדלים. אני לא רוצה להגיד לכם איך אני חושב שהוא יבעט את הפנדלים, כי אז הוא אולי ישנה את זה". היום, כאמור, רונאלדו כבש פעמיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully