וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד הלוהטת הדהימה את מכבי פתח תקוה עם 0:2 ביתי

המוליכה שוב הפסידה, הפעם אצל לוד שרשמה ניצחון רביעי רצוף ללא ספיגה ונמלטה מהמקום המוליך למבחנים. שוהם נקם ברמת השרון עם 1:3 של אום אל פאחם בחוץ, 1:2 לבית"ר תל אביב על עכו

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

המחזור ה-22 בליגה הלאומית הסתיים הערב (שני) עם הפתעה גדולה, כאשר בני לוד מהתחתית המשיכה ברצף הניצחונות שלה וניצחה 0:2 את המוליכה מכבי פתח תקוה, שנותרה בפער ארבע נקודות מהפועל ראשון לציון השנייה ותשע מהפועל קטמון השלישית. הפועל אום אל פאחם התקדמה למקום החמישי עם 1:3 ברמת השרון ובית"ר תל אביב בת ים התאוששה עם 1:2 ביתי על הפועל עכו.

תאי בריבו שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
ערב רע של מכבי פתח תקוה. תאי בריבו/ברני ארדוב

בני לוד - מכבי פתח תקוה 0:2

מה תגידו על מסע ההיחלצות של עדנאן וואחידי? האיש עם הקסקט קיבל את הקבוצה כשהיא מרוסקת מתחת לקו האדום, המשיך לסבול יחד איתה ועם ההגנה הגרועה בליגה (46 שערי חובה) אבל מאז צירופם של דושאן מאטוביץ' והשוער רז רחמים - לוד לא סופגת ורק מנצחת. הניצחון הרביעי ברציפות היה היוקרתי מכולם, בבית מול מוליכת הטבלה שסופרת כבר שלושה הפסדים בחמישה מחזורים. לוד, שהחתימה תשעה שחקנים חדשים בחלון הזה, כולל מחמוד יוסף שהגיע היום מהפועל כפר סבא וכבר שותף כמחליף, הצליחה להדהים בדקה ה-27 עם שער בכורה של יובל חליבה (עוד שחקן שהגיע בינואר) אחרי כדור חופשי של בן בן יאיר שיצר בלגן ברחבה. דור חוגי כמעט השווה עם כדור לקורה, כשבמחצית השנייה הלחץ של האורחת לא הניב פירות וגם לוד פגשה את הקורה פעם אחת, לפני שחליבה השלים את משחק חייו עם צמד אחרי מבצע נדיר של מוראד אבו ענזה בדקה ה-80. המנצחת התקדמה למקום ה-13 ולהוריד את אחי נצרת למקום המוליך למבחנים.

יונס ג'בארין שחקן הפועל אום אל פאחם. ברני ארדוב
אום אל פאחם השלימה דאבל על רמת השרון. יונס ג'בארין/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 3:1

נועם שוהם השיג נקמה מתוקה בקבוצה שפיטרה אותו בסוף אוקטובר, ודילג מעליה בטבלה עד למקום החמישי. אום אל פאחם, שנפרדה מריף מסיקה ונדב מוניס וחסרה את דובב גבאי הפצוע, עלתה ליתרון משער של אור חסידים בדקה ה-19, אבל שמעון אבוחצירה השווה עבור רמת השרון בנגיחה בדקה ה-21. האורחת לא נרתעה, המשיכה ללחוץ ובאה על שכרה עם נגיחה מקרוב של יונס ג'בארין בדקה ה-29, כשהמצטרף הטרי מוחמד כליבאת הקפיץ את מאות האוהדים שהגיעו מאום אל פאחם עם שער בכורה יפה בדקה ה-39, במשחקו השני בקבוצה. הפסד בית שני בלבד העונה לרמת השרון, ניצחון שלישי בארבעה משחקים לאום אל פאחם שהשלימה דאבל עונתי על יריבתה.

אלי כהן מאמן הפועל עכו. לילך וייס רוזנברג
עכו הסתבכה. אלי כהן/לילך וייס רוזנברג

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל עכו 1:2

המארחת קטעה רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון ביתי על הפועל עכו המסובכת בתחתית. האורחת לא ניצחה משחק חוץ בליגה מאז מרץ אשתקד, וכשלה גם באצטדיון בנס ציונה. השוער אופק אנטמן הדף פנדל של עידו שחר בדקה ה-35, אבל היישר לעבר הבועט שתיקן עם כדור חוזר אל הרשת וחגג את שערו השלישי העונה. אדוארו גררו הפנמי עבר את אנטמן וכבש את השני בדקה ה-69, ובית"ר תל אביב קפצה למקום השביעי. עכו צימקה לקראת הסיום בזכות המחליף שאדי מסארווה (88), אבל היא רק שתי נקודות מעל המקום ה-14 המוביל למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully