וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פ.צ. קלן הביסה 0:4 את פרייבורג, וולפסבורג ניצחה את פאדרבורן

הקבוצה של מרכוס גיזדול התאוששה מהתבוסה בדורטמונד עם ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים. בורנאו (29), קורדובה (55), אהיזיובה (91) וג'ייקובס (92) כבשו. הזאבים טיילו עם 2:4 אצל נועלת הטבלה

עריכת וידאו: נועה לוי

המחזור ה-20 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. פ.צ. קלן המשיכה במומנטום עם 0:4 ביתי מרשים במיוחד מול פרייבורג ובהמשך וולפסבורג יצאה מהמשבר עם 2:4 בחוץ אצל פאדרבורן האחרונה.

דניאל גינצ'ק וולפסבורג. GettyImages
צמד מול נועלת הטבלה. דניאל גינצ'ק/GettyImages

פאדרבורן - וולפסבורג 4:2

אחרי שהשיגה שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים, פאדרבורן קיבלה הזדמנות טובה להשיג ניצחון מול קבוצה שהגיעה למשחק הזה ברצף של שלושה הפסדים ואולי לעלות אל מעל הקו האדום. המשחק נפתח מצוין מבחינת המארחים, שעלו ליתרון משער של בן זולינסקי בדקה ה-22. אלא שגריט הולטמן השאיר אותם בעשרה שחקנים עם אדום מטופש בדקה ה-33. רובין קנוחה ודניאל גינצ'ק ניצלו עד תום את היתרון המספרי ורשמו מהפך עוד לפני ההפסקה. גינצ'ק השלים צמד אחרי שעה של משחק ומקסימיליאן ארנולד חתם, שתי דקות אחרי שער מצמק זמני של סבסטיאן ואסיליאדיס.

שחקני פ.צ. קלן חוגגים. GettyImages
שחקני קלן חוגגים ניצחון חמישי בששת המחזורים האחרונים/GettyImages

פ.צ. קלן - פרייבורג 0:4

הקבוצה של מרכוס גיזדול הראתה שההפסד 5:1 לבורוסיה דורטמונד במחזור שעבר היה מקרי והשיגה ניצחון ליגה חמישי בששת משחקי הליגה האחרונים. פרייבורג, מנגד, עם הפסד שני ברציפות ושלישי בחמשת המחזורים האחרונים. סבסטיאן בורנאו הבלגי בן ה-20 כבש את הראשון בדקה ה-29, ג'ון קורדובה הוסיף (55) ובתוספת הזמן קינגסלי אהיזיובה (91) ואיסמעיל ג'ייקובס (92) כבשו את השלישי והרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully