וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום סיים את תפקידו במועדון

לאחר שני הפסדים רצופים שכללו תבוסה בדרבי של פתח תקוה, הוחלט בהנהלת הקבוצה מהמקום העשירי להיפרד מהמאמן. הפועל עכו החתימה את מוראיאמה טאקויה היפני

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על ירדן שועה

הפועל פתח תקוה הודיעה היום (ראשון) כי עמיר נוסבאום סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה. המאמן חתם בקיץ לעונה אחת לאחר שהיה עוזר מאמן של ברק בכר בהפועל באר שבע בשלוש השנים האחרונות. המלאבסים פתחו לא טוב את העונה וגם כשהיה נראה שהקבוצה מתייצבת ועושה תוצאות טובות, הקבוצה לא הצליחה לצבור מומנטום.

נראה ששני ההפסדים האחרונים היו הקש ששבר את גב הגמל מבחינת ראשי המועדון, לאחר שהקבוצה נחלה הפסד ביתי 2:1 לכפר קאסם במחזור הקודם, כשמחזור לפני כן הושפלו 4:1 בדרבי מול מכבי פתח תקוה. הקבוצה נמצאת כרגע במקום העשירי בליגה הלאומית, עם שבעה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "בשיחה שנערכה היום בין מנכ"ל המועדון והמנהל המקצועי שלו לבין עמיר נוסבאום הוחלט על סיום תפקידו של המאמן. מועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה מודה לעמיר על חצי העונה האחרונה מאחל לו הצלחה בהמשך".

עמיר נוסבאום עצמו סיפר: "אני מודה למועדון על התקופה האחרונה ועל ההזדמנות להוביל את הקבוצה הבוגרת מאחל למועדון הצלחה בהמשך"

עמיר נוסבאום מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
סיים את תפקידו. עמיר נוסבאום/דני מרון

הפועל עכו הודיעה על הצטרפותו של מוראיאמה טאקויה היפני למועדון. טאקויה (30) שחקן כנף, גדל המחלקות הנוער של קיוטו סאנגה היפנית. לשחקן יש רזומה בליגה הפולנית השנייה, בליגה התאילנדית וגם בליגה הסרבית.

את העונה פתח טאקויה בהפועל פתח תקווה וכעת הוא מצטרף לעכו. בנוסף החלוץ עזאת חלאילה הגיע הבוקר למשרדי המועדון וביקש להשתחרר מאחר וקיבל הצעה מקבוצה אחרת. במועדון נוטים שלא לעמוד בדרכו של השחקן.

מוראיאמה טאקויה שחקנה החדש של הפועל עכו. אתר רשמי
מצטרף להפועל עכו. מוראיאמה טאקויה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully