וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ארנסטס שטקוס גמר את העונה. גבולי אוריבי ייבחן

2.2.2020 / 15:19

השוער שבר את ידו באימון ויעבור ניתוח. קליימן או שוער זר עשויים להגיע. אוריבי שהתחיל את העונה בפאנתוליקוס מתחתית הליגה היוונית, ינסה להרשים את אבוקסיס

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: נועה לוי

(עדכון ראשון: 10:10)

שוער הפועל באר שבע, ארנסטס שטקוס, גמר את העונה. השוער הליטאי הבוקר (ראשון) במהלך אימון הקבוצה והובהל לבית החולים סורוקה. בבדיקה שעבר, התברר שהשוער סובל משבר בעצם הרדיוס ומהמועדון נמסר שהוא כנראה יעבור ניתוח ביום שלישי.

הליטאי למעשה גמר את העונה ובבירת הנגב יצטרכו לצרף שוער נוסף שיתחרה על אוהד לויטה על מקום בהרכב. אפשרות אחת היא צירופו של בוריס קליימן שמשחק בפראלימני בקפריסאית. אפשרות נוספת היא הקפאתו של שטקוס והחתמת שוער זר במקומו.

הכדורגלן האמריקאי גבולי אריבי, שנבחן בשורות הפועל באר שבע. GettyImages
ינסה להרשים את אבוקסיס. גבולי אוריבי/GettyImages

בתוך כך, שחקן הכנף גבולי אריבי יגיע היום לישראל ויתחיל להיבחן בקבוצה. אריבי בן ה-25 שיחק בחודשים האחרונים בפאנטוליקוס שמדורגת במקום ה-13 מתוך 14 בליגה היוונית, וכבש שער אחד ב-14 משחקים.

אריבי בן ה-25 נולד בארה"ב להורים שהיגרו מניגריה, אבל כשהיה בן חודשיים משפחתו עברה לאנגליה. הוא גדל במחלקת הנוער של סאות'המפטון והחל את הקריירה בלידס, במדיה רשם שתי הופעות בצ'מפיונשיפ.

בהמשך עבר לצ'סטרפילד ובינואר 2017 עבר לנוטינגהאם פורסט, אבל לא רשם בה אפילו הופעה אחת. הוא הושאל למילטון קיינס דונס ונורת'המפטון מהליגה השלישית, בשנה שעברה שיחק במאת'רוול הסקוטית ובקיץ האחרון כאמור הגיע לפאנתוליקוס.

אריבי הוא שחקן מהיר, אבל מבחינת מספרים הוא רחוק מלהרשים. ב-153 משחקי ליגה בקריירה שלו הוא כבש רק 9 שערים ובישל 20 נוספים. את מרבית הקריירה עד כה העביר בליג וואן (הליגה השלישית באנגליה), בה צבר 119 הופעות, כבש 6 שערים ובישל 14 נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully