וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמאר ג'קסון MVP העונה ב-NFL, פולמאלו ואדג'רין ג'יימס בהיכל התהילה

הקוורטרבק של בולטימור היה לשני בהיסטוריה שנבחר פה אחד. מייקל תומאס שחקן ההתקפה של השנה, סטפון גילמור זכה בתואר בהגנה. אדג'רין ג'יימס וטרוי פולמאלו נבחרו להיכל התהילה

זה לא רק היה צפוי, זה גם קרה פה אחד. לאמאר ג'קסון, הקוורטרבק של בולטימור רייבנס, זכה הלילה (בין שבת לראשון) בתואר MVP העונה ב-NFL. ג'קסון זכה בכל 50 קולות הבוחרים, והפך לשני שנבחר פה אחד אחרי טום בריידי ב-2010. ג'קסון, בשבוע הבא בן 23, הוביל את הרייבנס לעונה של 2:14 והפך לקוורטרבק הראשון בהיסטוריה עם עונה של 3,000 יארדים במסירה ו-1,000 בריצה.

לאמאר ג'קסון שחקן בולטימור רייבנס. GettyImages
רץ, מוסר - ומנצח. לאמאר ג'קסון/GettyImages

ג'קסון התחרה גם על תואר שחקן ההתקפה של השנה, אבל בתחרות הזאת דווקא הפסיד למייקל תומאס, התופס של ניו אורלינס. תומאס, בשנתו הרביעית בליגה, הפך לתופס הראשון שזוכה בתואר מאז ג'רי רייס ב-1993. הוא קטף 1,725 יארד ורשם תשעה טאצ'דאונים. בתואר שחקן ההגנה של השנה זכה סטפון גילמור, מגן הפינה של ניו אינגלנד.

חמישה חברים חדשים בהיכל התהילה, המובילים שבהם הם טרוי פולמאלו, הסייפטי של פיטסבורג, ואדג'רין ג'יימס, הרץ האחורי ששיחק רוב הקריירה באינדיאנפוליס. יחד איתם נבחרו הסייפטי של דנבר סטיב אטווטר, התופס של סנט לואיס ראמס אייזיק ברוס והגארד סטיב האצ'ינסון.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully