וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: הפסד מפתיע לעפולה, בני הרצליה ניצחה 90:104 ברעננה

המוליכה הפסידה בביתה 67:66 לאליצור יבנה לאחר חמישה ניצחונות רצופים. היורדת מליגת העל ניצלה זאת וצימקה את הפער בפסגה לנקודה. 85:87 לקרית מוצקין על הפועל גליל עליון

שי סגלוביץ', עוזר מאמן עירוני נהריה. מגד גוזני
ניצחון מפתיע וחשוב ליבנה. שי סגלוביץ'/מגד גוזני

ששה משחקים נערכו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-16 בליגה הלאומית. המוליכה הפועל עפולה הופתעה בביתה על ידי אליצור יבנה שגברה עליה 66:67. השנייה בני הרצליה ניצלה זאת כדי לצמק את הפער מהפסגה לנקודה אחת לאחר שגברה בחוץ 90:104 על מכבי רעננה. מכבי קרית מוצקין השיגה 85:87 דרמטי בכפר בלום על הפועל גליל עליון לאחר הארכה. נועלת הטבלה א.ס. רמת השרון הפתיעה את אליצור נתניה עם 83:85.

ניצן חנוכי שחקן בני הרצליה. קובי אליהו
הרצליה צימקה את הפער בפסגה. ניצן חנוכי/קובי אליהו

הפועל עפולה - אליצור יבנה 67:66

המוליכה רושמת הפסד ראשון לאחר חמישה ניצחונות רצופים והפער מהמקום השני צומק לנקודה. יבנה הוליכה לכל אורך המשחק בפער שנע בין חמש ל-8 בפרש ונהנתה ממשחק מצויין של דניאל ולדין מולינגס שסיים עם 19 נקודות. האורחת עם ניצחון חשוב שהעלה אותה למקום השלישי עד משחקה של הפועל חיפה מחר.

מכבי רעננה - בני הרצליה 104:90

המארחת פתחה טוב והוליכה 21:27 בסיום הרבע הראשון, אך הרצליה ניצחה את שני הרבעים הבאים ב-20 הפרש ולמעשה הכריעה את המשחק. אור לאומי הצטיין בשורות היורדת מליגת העל עם 26 נקודות, 6 אס' ו-5 ריב' כשג'אקים דונלדסון מוסיף 20 ו-11 ריב'. בצד השני 17 של טיילר ווידמן לא עזרו לרעננה שרשמה הפסד עשירי העונה.

עוד בוואלה! ספורט

ליגה לאומית: אליצור אשקלון גברה על הפועל חבל מודיעין בתום ארבע הארכות

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גליל עליון גוני יזרעאלי עם מירון רואינה. אדריאן הרבשטיין
להט, אך לא הצליח להציל את קבוצתו מהפסד. גוני יזרעאלי/אדריאן הרבשטיין

הפועל גליל עליון - מכבי קרית מוצקין 87:85

המארחת עם הפסד ביתי מפתיע שעשוי לפגוע בה בכל הקשור למאבקים על הביתיות בפלייאוף בתום העונה הסדירה. גליל הוליכה במחצית וקיבלה משחק פנטסטי מגוני יזרעאלי שסיים עם 25 נקודות, 7 אס' ו-5 ריב' אך במחצית השנייה התפתח משחק צמוד, שנגרר להארכה שם במצב של 82:82 קלעה מוצקין חמש נקודות רצופות והכריעה את המשחק. אמין סטיבנס הוליך את האורחת עם 20 נקודות ו-7 ריב'.

א.ס. רמת השרון - אליצור נתניה 83:85

נועלת הטבלה פתחה מצויין את המשחק וקלעה 30 נקודות ברבע הראשון, אותו ניצחה ב-10 הפרש, אך קלעה 14 נקודות בלבד ברבע השני ואפשרה לנתניה לכפות משחק צמוד. 4 דקות לסיום, כשהלוח מראה על 83:83, דייק דוריאן פינסון בג'מאפ שוט וקבע ניצחון שני בלבד העונה לרמת השרון. פינסון היה המצטיין במשחק וסיים עם 30 נקודות ו-10 ריב', טיילר נלסון היה נפלא גם הוא, וסיים עם 27 ו-13 ריב'.

תוצאות נוספות:

הפועל חבל מודיעין - מכבי הוד השרון 87:81
הפועל רמת גן/גבעתיים - אליצור אשקלון 84:96

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully