וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין עלול להחמיץ את המשחקים הקרובים

1.2.2020 / 21:08

הרכז נפגע באילת, ספרופולוס: "פציעה שנייה באותו קרסול תוך כמה ימים". על ההפסד אמר היווני: "התנאים לא היו שווים לשתי הקבוצות"

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: פרידה מקובי בריאנט

צרות במכבי תל אביב. האלופה התייצבה הערב (שבת) באילת עם שבעה שחקנים בכירים בלבד בסגל, אולם אם הפסד הליגה הראשון העונה (86:81) לא הספיק, הרי ששם חדש נוסף לרשימת הפצועים - הכוכב הגדול סקוטי ווילבקין, שסובב את הקרסול ונמצא בספק למשחקים הקרובים. ביום רביעי תארח האלופה הישראלית את חימקי מוסקבה ויומיים לאחר מכן תצא למשחק חוץ מול פנרבחצ'ה, וכרגע לא ברור האם הרכז יהיה כשיר, או שמא יצטרף לרשימת פצועים הכוללת גם את עומרי כספי, טאריק בלאק, נייט וולטרס, יובל זוסמן וג'ון דיברתולומאו.

"אנחנו נצטרך לראות מה קורה עם ווילבקין, זו פציעה שנייה באותו קרסול תוך כמה ימים", אמר יאניס ספרופולוס בסיום. על המשחק עצמו אמר המאמן: "הם שיחקו טוב יותר וניצחו. אילת היתה עדיפה במחצית השנייה, אנחנו בראשונה. הם החלו לקלוע מבחוץ ותפסו את ההובלה, ניסינו לחזור, ובסוף הם לא החטיאו עונשין כדי שנוכל לנצח. נלחמנו כמו שצריך, כל הכבוד לאילת. לא יכולתי לחלק את הדקות של המשחק בצורה יותר טובה".

היווני נשאל על עומס המשחקים של הצהובים והשיב: "אי אפשר לחבר בין ההפסדים האחרונים, שיחקנו בק טו בק והתנאים לשתי הקבוצות לא שווים, הלחץ היה עלינו, היה די ברור שנהיה יותר עייפים ככל שהמשחק זה היה יותר צמוד".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול הפועל אילת. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בימים הקרובים תתברר פציעתו. ווילבקין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בצד המנצח שמחה גדולה. "האמנו שאנחנו יכולים לנצח", אמר אריק אלפסי. "אחרי חצי ראשון גרוע מאוד ראשון שלנו עמדנו שם וידענו שאנחנו יכולים לנצח במשחק. ברחו לנו הרבה משחקים בין האצבעות, שמח בשביל השחקנים, המועדון והקהל שהחזרנו להם קצת הערב".

זיו בן צבי, שהיה טוב מאוד עם 11 נקודות, הוסיף: "ניצחנו וזה נחמד, שמח שהראינו אופי, בחצי הראשון לא נכנסנו טוב למשחק, יצאנו בלי אבי בן שימול וכולם נתנו הכל. אני ממש שמח. ניסינו להתיש אותם, ידענו שהם לא יהיו בריאים ברגליים, היינו קצת בטוחים מדי במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה הבנו שהניצחון על הרצפה".

זיו בן צבי, שחקן הפועל אילת. דני מרון
קצת נחת. בן צבי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully