וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הילד החזק בעולם" עשה זאת שוב: צפו בסנסציית הרשת האיראנית

2.2.2020 / 9:44

אראט חוסייני בן ה-6, שצבר למעלה מ-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, שוב הוכיח כמה כישרון כדורגל יש לו. אבל זה לא כל מה שהוא יודע לעשות

אתר רשמי

אראט חוסייני כבר הוגדר בעבר כילד החזק בעולם, אבל האיראני בן ה-6 לא רק שרירי - הוא גם כדורגלן ומוכשר ומתעמל בעל פוטנציאל רב. אמש (שישי) קיבלנו דוגמא נוספת לפופולריות העצומה של הילד ברשתות החברתיות, כשבחשבון האינסטגרם של אראט פורסם סרטון שלו מהתל בכדורגלן יריב, וצבר כ-400 אלף צפיות. בפוסט, כתב אביו, המנהל את החשבון: "אראט ואני קיבלנו החלטה היום. האמת היא שזה היה רעיון שלי: אראט יהיה המאמן של עצמו, ואני לפעמים אעזור לו. נעשה את זה למשך שלושה חודשים ונראה איך זה עובד. אני מאמין בבני ומשוכנע שהוא יצליח. הוא גיבור!"

כינוי נוסף של חוסייני הוא "ספיידרמן", בזכות יכולות הטיפוס המרשימות שלו. אראט הפך לגיבור ויראלי כבר בגיל שנתיים, כשהציג יכולות פיזיות יוצאות דופן ברחבי הבית שלו. מהתעמלות עבר חוסייני להתרכז בכדורגל וסיפר שהחלום שלו הוא להיות גדול כמו ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו. לפחות על פי הביצועים הללו, הוא בדרך הנכונה.

תחילה חשבו ברשת שאראט הוא בכלל ילדה ולא ילד בגלל שיערו הארוך, אבל מהר מאוד כולם הבינו את הטעות. נכון להיום, לילד בן השש יש - תחזיקו חזק - לא פחות מ-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם. לא רע, אה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully