וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופיה קנין מאושרת: "כנראה שחלומות מתגשמים בסופו של דבר"

הזוכה הטרייה באליפות אוסטרליה אמרה בהתרגשות: "קשה לי מאוד להסביר את מה שאני מרגישה, זה פשוט מדהים". מוגורוסה: "בטוחה שנראה את סופי בלא מעט גמרים השנה"

אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: חמש הנקודות היפות ביותר מגמר הנשים

הרבה עצבים, הרבה צעקות, הרבה לחץ, אבל בסופו של דבר גם הרבה שמחה. סופיה קנין, הטניסאית האמריקאית בת ה-21, זכתה היום (שבת) לראשונה בקריירה הקצרה שלה בתואר גרנד סלאם, כשניצחה בגמר אליפות אוסטרליה את גרבינייה מוגורוסה הספרדייה 6:4, 2:6, 2:6.

קנין אמנם הפסידה במערכה הראשונה, אך עלתה אחרת לגמרי למערכה השנייה. היא הייתה רעבה ואנרגטית, קפצה על כל נקודה וכדור תועה, ובסופו של דבר זה השתלם עם ניצחון בשתי המערכות הבאות וזכייה בטורניר כולו. בכך, היא הפכה לאמריקאית הראשונה שאיננה סרינה וויליאמס שזוכה בתואר במלבורן אחרי שג'ניפר קפריאטי זכתה בו ב-2002. הספרדים ימשיכו לחכות לזוכה ראשונה ממדינתם בגרנד סלאם הראשון של עונת הטניס.

"זה הנאום הראשון שלי, אז אעשה את הכי טוב שאני יכולה", אמרה קנין הנרגשת. "אני רוצה לברך את גרבינייה על קרב עיקש, אני משוכנעת שעוד ניפגש לא מעט בעתיד. החלום שלי התגשם רשמית, קשה לי מאוד להסביר את מה שאני מרגישה, זה מדהים. כנראה שחלומות באמת מתגשמים. אם יש לכם חלום פשוט תרדפו אחריו, כי לעתים מצליחים להגשים אותם כמו שאני הצלחתי. השבועיים האחרונים היו הטובים בחיי, תודה לכל האוהדים הנפלאים כאן במלבורן".

"אעשה את זה קצר, אחרת אתרגש ואבכה", אמרה מוגורוסה בסיום. "תודה רבה סופי על משחק נהדר, בהחלט הגיע לך לזכות בגביע. אני מאמינה שעוד אראה אותך בלא מעט גמרים השנה. אני רוצה להודות למשפחה שלי ולצוות המאמנים שלי על שליוו אותי לכל אורך הדרך, זה לא מובן מאליו".

סופיה קנין טניסאית אמריקאית. ShutterStock
פתחה היטב את 2020. קנין חוגגת/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully