וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' רוצה להיכנס לספרי ההיסטוריה, דומיניק תים מחפש זכייה ראשונה

ניצחון בגמר אליפות אוסטרליה (ראשון, 10:30, יורוספורט) יכניס את הסרבי לרשימה מכובדת ביחד עם נדאל ופדרר: "דומיניק מהשחקנים הטובים בעולם כיום". האוסטרי שוב יפתיע?

אלהקום יח"צ יורוספורט

בווידאו: חמש הנקודות הכי יפות מחצי הגמר בין דומיניק תים לסשה זברב

הקרב על הגרנד סלאם הראשון של עונת הטניס ייצא לדרך מחר (ראשון, 10:30, יורוספורט), עם גמר אליפות אוסטרליה בין המדורג שני בעולם, נובאק דג'וקוביץ', למדורג חמישי דומיניק תים. בעוד שהאוסטרי שהדיח בדרך לגמר את המדורג ראשון רפאל נדאל יחפש זכייה ראשונה בגרנד סלאם, יריבו הסרבי, שניצחון יחזיר אותו למקום הראשון בעולם, מחפש את הזכייה ה-17 שלו בקריירה.

"ממה שראיתי, דומיניק שיפר מאוד את המשחק שלו על משטחים קשים", אמר נולה, שיגיע לגמר עם 13 ניצחונות רצופים במלבורן ושבע זכיות בטורניר. "הניצחון על רוג'ר פדרר באינדיאן וולס נתן לו המון ביטחון שהוא יכול לשחק גם על משטחים אחרים חוץ מחימר", הוסיף השני בעולם, המחזיק בשישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים במפגשים עם האוסטרי.

"דומיניק ניצח אותי בפעם האחרונה שהתמודדנו האחד נגד השני", הוסיף הסרבי, שאם יזכה יהפוך לטניסאי השלישי בהיסטוריה אחרי פדרר ונדאל עם לפחות שמונה זכיות בגרנד סלאם אחד. "הוא היה מצוין, גם בניצחון על רפא הוא היה אדיר. אין ספק שמדובר באחד השחקנים הטובים בעולם כיום ובהחלט מגיע לו להיות כאן".

דג'וקוביץ', שמעולם לא הפסיד בחצי הגמר או בגמר באוסטרליה, סיכם: "בנוגע אליי, אני מרוצה מהיכולת שלי בטורניר ואני מגיע למשחק במצב רוח מרומם אחרי שהפסדתי רק בסט אחד עד עתה".

מנגד, המדורג חמישי בעולם, שהפתיע את המדורג ראשון רפאל נדאל, יחפש זכייה ראשונה בגרנד סלאם. "נובאק הוא המלך של אוסטרליה אחרי שהוא זכה בטורניר שבע פעמים, אבל אני רגיל להתמודד מול מלכים במגרשים שלהם", אמר תים עם חיוך. "אני תמיד עושה את הכי טוב שאני יכול, וזה מה שאעשה גם הפעם. אני יודע שהוא נמצא באזור הנוחות באחד המגרשים האהובים עליו, מה גם שהוא תמיד מציג טניס ברמה גבוהה כאן, אבל שוב, אעשה את המקסימום ואקווה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully