וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד הפסידה, מכבי ראשון לציון עלתה לפסגה

האשדודים נוצחו 37:31 על ידי רמת השרון בבית, מכבי ראשון הביסה 23:33 את דימונה ועלתה אל המקום הראשון. הפועל ראשון לציון גם ניצחה

זרקו פיוביץ' שחקן הפועל אשדוד. מני אלגריסי, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
כבש ארבעה שערים, שלא מנעו הפסד מאשדוד. פיוביץ'/אתר רשמי, מני אלגריסי, איגוד הכדוריד

המחזור ה-13 בליגת העל בכדוריד נערך היום (שישי).

הפועל אשדוד - א.ס. רמת השרון 37:31

רמה"ש (ניצחון שביעי ברציפות) מתקרבת לצמרת הגבוהה עם 17 נק', ועוד תוכל לצמצם את הפיגור אם תנצח בעוד שלושה שבועות במשחק השלמה את מ.כ חולון. אשדוד כבר מזכירה את העונה שעברה - עם סיבוב ראשון אדיר (מאזן 1:10 ניצחונות-הפסד), וסיבוב שני (בו היא כבר רושמת שני הפסדים). במידה דומה, גם רמה"ש שחוזרת לצמרת אחרי פתיחת עונה לא טובה. הרבו לכבוש לאשדוד - טל הרשקוביץ 8, לנגהאנס 7 (רק אחד מהם במחצית השנייה) ופיוביץ' 4. הרבו לרמה"ש - ויין 8, גיל פומרנץ 7, פאבלוביץ' 6 ושקלים 5.

מכבי ראשון לציון - מכבי דימונה 23:33

הצהובים של ג'ו מתתיה העפילו כאמור לפסגה, כאשר שניר נציה, שנמצא בכושר מצוין, היה בלתי ניתן לעצירה עם 8 שערים (ירמי סידי הוסיף 6 ושרון שלם 5, כאשר השוער הצעיר טל אליוכין סיפק 17 עצירות!).

הפועל ראשון לציון - עירוני רחובות 25:26

האורחת מרחובות, שצירפה ערב המפגש את דושאן שיפקה הסרבי (שוחרר מקרית אונו) הייתה טובה יותר לאורך מרבית דקות המשחק וכבר הוליכה ביתרון של 5 שערים. האדומים חזרו בדקות הסיום, וצמד שערים של איתי סורקיס הוביל לשיוויון 25:25. עוז חממי כבש בדקת הסיום את שער ניצחון - 25:26 אחרי חטיפת כדור של יובל גררה.

מ.כ באר שבע - הפועל קרית אונו 20:23

הנציגה מבירת הנגב הופכת להיות קבוצת צמרת לגיטימית בליגת ווינר, תוך שמשיגה ניצחון ניצחון חמישי ברציפות. אביב לייפר היה שחקן ההכרעה של באר שבע, כשהבקיע שני שערים בדקות הסיום, יחד עם מילוש בואישיץ' (6 שערים), השוער אלדר שיקלושי וגיא כהן (5 שערים) שבלטו. נדב ביטון כבש 5 לאונו, שבשורותיה מרקו מאטיץ' ערך בכורה.

בני הרצליה - מ.כ חולון 27:23

הרצליה קיוותה להשיג ניצחון שני עם פתיחת הסיבוב השני, והייתה במשחק במחצית הראשונה (15:15). המחצית השנייה הייתה של חולון, שניצחה במשחקה הראשון בסיבוב השני, שלפניו הודיעה על הארכת חוזהו של ליאור גורמן, מקשר נבחרת ישראל, ב-3 עונות נוספות.

מכבי קרית מוצקין - א.כ נס ציונה 31:30

האורחת השיגה ניצחון חשוב מאוד מבחינתה, שפותח את המאבק על המקומות האחרונים לפלייאוף (לנ"צ, למוצקין ולרחובות שבמקומות 7-9 - 10 נק' כ"א). שחר לוין 8 שערים, ערן צרפתי ושלומי צייטלר 7 שערים הובילו את הטייגרים לניצחון. מוצקין רושמת הפסד שני ברציפות על חודו של שער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully