וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: בכורה לקסטריטיס, פלדין לא בסגל של הפועל ירושלים

30.1.2020 / 18:35

המחזור ה-18 בליגת העל (13:30, 5STARS): הפועל תל אביב עם מאמנה היווני החדש תנסה לצאת לדרך חדשה דווקא בארנה נגד הפועל ירושלים, שהבטיחה את יתרון הביתיות עד לחצי הגמר בליגת האלופות של פיב"א

עריכה: ניר חן

משחקי המחזור ה-18 בליגת העל ייצאו לדרך מחר (שישי, 13:30, שידור ישיר ב-5STARS) כשהפועל ירושלים תארח את הפועל תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בדרייב אין כשהקבוצה של עודד קטש גברה על זאת של בית הלחמי 72:90. ירושלים אף גברה על הפועל תל אביב בשמינית גמר גביע המדינה בארנה לפני כחודשיים.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק יומיים אחרי שניצחה את בורגוס בליגת האלופות של פיב"א והבטיחה את ראשות הבית ואת הביתיות עד לחצי גמר המפעל. האדומים הצליחו להכניס את שלווין מאק לעניינים בשבועיים שלו בישראל, וכעת יתרכזו בליגה ובגביע עד המפגשים בשמינית הגמר בגביע. בירושלים יודעים שבשבועות האחרונים חלה נסיגה ביכולתם בליגה, עם הפסדי חוץ לגלבוע/גליל ומכבי חיפה, אך בארנה האדומים עדיין לא הפסידו בשום מפעל, והם מקווים להמשיך את המסורת גם נגד האדומים מתל אביב. ג'יימס פלדין לא יתלבש.

יאניס קסטריטיס יערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הפועל תל אביב בדיוק במקום שערך חברו היווני סטפנוס דדאס בהפועל חולון לפני פחות מחודשיים, ובצורה לא טובה. קסטריטיס פגש קבוצה די מאכזבת, שניצחה רק שישה משחקים מתוך 17 מתחילת העונה, ואילולא פתיחת העונה החלשה של מכבי אשדוד, יכלה להסתבך בצורה משמעותית במאבקי הירידה. בקבוצה מקווים כי לנזל סמית' ג'וניור, שפתח את העונה תחת קטסריטיס בהיראקליס היוונית, יוכל להכנס לכושר טוב יותר לאחר סדרה ארוכה של משחקים חלשים.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. אתר רשמי
ספתח קשה. קסטריטיס/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully