וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: יצחק אספה לא יתאמן עם הקבוצה והוצא מהסגל

30.1.2020 / 14:49

במועדון מעיר הנמל החליטו כי השחקן עליו נגזרו 4.5 שנות מאסר בעקבות הפקרת ארי נשר ז"ל יקח פסק זמן עד שיתברר אם יוגש ערעור. אבי נשר תקף את המועדון: "לא משאירים פצועים בשטח"

צילום: יותם רונן, עריכה: עמית שמחה

בווידאו: תגובות מבית המשפט לאחר גזר הדין של יצחק אספה

במ.ס. אשדוד החליטו שיצחק אספה יקח פסק זמן מהקבוצה ולא יהיה חלק מהפעילות שלה עד שיתברר האם פרקליטו הולך לערעור והאם בית המשפט פוסק על עיכוב ביצוע של העונש שקיבל. השחקן לא יגיע הערב לאימון הקבוצה ולא יהיה בסגל למשחק הליגה הקרוב מול מכבי נתניה בשבת.

כזכור, הבוקר (חמישי) גזר בית המשפט על אספה 4.5 שנות מאסר בעקבות הפקרתו של ארי נשר בן ה-17, שנהרג בעת שרכב על אופניים חשמליים בספטמבר 2018 בתל אביב. עד כה התנהלה מ.ס. אשדוד כרגיל מול השחקן, שהתאמן בשורותיה ושיחק במשחקיה ובשבת האחרונה אף פתח בהרכב מול מכבי תל אביב.

פרקליטו של אספה עו"ד ליאור שטלצר מתכוון להגיש ערעור אבל תחילה יבדקו בסביבת השחקן האם גם הפרקליטות מתכוונת להגיש ערעור. הדבר חחשוב מכיוון שהחוק אומר שאן הפרקילטות לא מגישה ערערור אלא רק הנאשם, הרי שאין סכנה שבערעור העונש יוחמר. בסביבת אספה מעריכים שהפרקליטות לא תערער מאחר שהיא קיבלה את מה שביקשה (בין שלוש לשש שנים) ולכן בערעור אין לו מה להפסיד.

גזר דין | יצחק אספה שחקן הכדורגל החשוד בתאונת פגע וברח בה נהרג ארי נשר, המחוזי, ת״א 30 בינואר 2020. ראובן קסטרו
באשדוד מתלבטים כיצד להתנהל איתו. יצחק אספה/ראובן קסטרו

אבי נשר, אביו של ארי ז"ל, תקף את התנהלותו של הכדורגלן ושל קבוצתו מ.ס אשדוד: "האדם הזה גרר אותנו שנה וחצי בשקרים שלא יאומנו ובהזיות של עורכי דין חלקלקים", אמר נשר. "אני רוצה לומר למ.ס אשדוד - בעולם יש סטנדרט שאדם שמואשם בפשע מורחק מקבוצת ספורט, כי החברה אמורה לשגר מסר חינוכי. מ.ס אשדוד מעלה את אספה בהרכב חודשים אחרי שהורשע, ומשדרת לציבור הרחב שזה בסדר להפקיר, שזה לא חשוב. אדם שאחראי למעשה כזה לא יכול לבוא בקרבנו, בטח לא בחברה הישראלית. אנחנו יודעים שלא משאירים פצועים בשטח".

במועדון פרסמו הודעה בה ענו לנשר: "ראשית אנו כואבים את כאבה של משפחת נשר ומביעים צער עמוק על אובדנה. כמועדון משפחתי ומחבק גם ברגעים הקשים והפחות טובים, נמשיך לעמוד לצד משפחת אספה ולצד יצחק. מאז המקרה הטרגי והקשה, מועדון ספורט אשדוד פועל בקרב בני נוער במגוון פעילויות חינוכיות וחברתיות הן במגרשים והן מחוצה להם בנושא זהירות בדרכים, נהיגה זהירה ונכונה בכבישים על מנת למנוע מקרים נוספים שאנו מקווים שלעולם לא יתרחשו".

בתוך כך באשדוד נמצאים בבעיה מבחינת הסגל לאחר שהתברר כי הקשר סמואל אלאבי יזדקק למנוחה של חודש בשל פריקת הכתף שעבר. הקשר שלומי אזולאי ממשיך לסבול מרגישות בשריר הירך האחורי ולא ברור כמה דקות משחק הוא יכול לשחק בשל בעיה זו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully