וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הבטיחה ביתיות, עודד קטש: "עשינו צעד גדול, הדברים בידיים שלנו"

בתום מותחן מול סן פבלו בורגוס, הבטיחה ירושלים את המקום הראשון בשלב הבתים, ותוכל לזכות בליגת האלופות אם רק תשמור על מאזן מושלם בארנה. המאמן החמיא לשחקניו: "סולימאן בריימו הציל אותנו, תחשבו מה ג'ייקובן בראון היה עושה עם שתי רגליים"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

זה היה קשה, הפכפך ולא תמיד הכי אלגנטי, אבל הפועל ירושלים הבטיחה לעצמה אמש (רביעי) את הזכייה במקום הראשון בבית ב' של ליגת האלופות, ואם לא תפסיד באולמה עד לסיום העונה - היא תזכה בתואר האירופי. האדומים ייהנו מיתרון הביתיות בסדרות שמינית ורבע הגמר, ואם תעבור אותן, היא תארח את הפיינל פור.

בדרך לניצחון 91:96 על סן פאבלו בורגוס נדרשה מחזיקת גביע המדינה למיני קאמבק, כשרצה ל-0:8 ו-3:12 בשתי הדקות האחרונות, והפכה פיגור מטריד לניצחון. סולימאן בריימו, שקלע שתי שלשות חשובות ברגע הזה, סיכם ואמר כי "יש לנו קהל מדהים, וזה היה קריטי בשבילנו להבטיח את יתרון הביתיות".

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"היה משחק גדול". טיישון תומאס, 27 נקודות/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

המצטיין במשחק, טיישון תומאס (27 נקודות, 11 מ-13 מהשדה): "היה משחק גדול עם אווירה מצוינת. ציפינו שזה יהיה צמוד, ואני שמח שנשארנו יחד ויצרנו את הריצה בשתי הדקות האחרונות. ידענו שיש לנו עוד זמן לחזור ולנצח. אסור לנו לחשוב על המאזן המושלם בבית, אלא רק לקחת משחק אחרי משחק".

"אני גאה בשחקנים", הוסיף המאמן עודד קטש, והודה כי"בריימו הציל אותנו עם שתי השלשות שלו. זה לא היה בית קל, אבל סיימנו ראשונים וזה צעד גדול עבורנו. זה אפילו יותר משמעותי מבעונה שעברה, כי השיטה היא בסדרות של הטוב משלושה, אבל אם נחשוב שהכל יבוא בקלות בגלל שאנחנו משחקים בבית, זו תהיה טעות. ליגת האלופות עשתה קפיצת מדרגה, ויש קבוצות ברמה גבוהה מאוד, בטח בסטנדרטים שלנו. הצעד שעשינו נותן לנו סיכוי גבוה יותר, והדברים בידיים שלנו".

קטש החמיא לג'ייקובן בראון, ששיחק למרות פציעה מטרידה ברגל. "הוא היה בספק כל השבוע וסבל מכאבים בברך, אבל גם הוא וגם תמיר בלאט ניהלו את המשחק מצוין ועמדו על יחס אסיסטים/איבודים של 1:17. תדמיינו מה ג'ייקובן היה עושה אם היה משחק עם שתי רגליים".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully